Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

RUG-student in finale landelijke Studenten Ondernemersprijs

07 augustus 2013
Jordy Oosterveld

De Groningse student Jordy Oosterveld staat in de finale van de landelijke Studenten Ondernemersprijs 2013. De masterstudent Small Business and Entrepreneurship is genomineerd met zijn bedrijf Fonky Sales, dat zich bezig houdt met direct sales zoals abonneewerving voor landelijke kranten. Het in 2011 opgerichte bedrijf heeft vijftig medewerkers in Groningen. Onlangs werd in Utrecht een nieuwe vestiging geopend.

De finale van de zesde editie van de Studenten Ondernemersprijs is op 5 september in Theater Diligentia te Den Haag. Oosterveld ondervindt concurrentie van drie studentondernemers uit Amsterdam en een uit Enschede. De hoofdprijs wordt uitgereikt door ondernemer en presentator Jort Kelder.

Laatst gewijzigd:01 februari 2023 16:20