Skip to ContentSkip to Navigation
About us Practical matters How to find us prof. dr. C.S. (Corine) Noordhoff

prof. dr. C.S. (Corine) Noordhoff

Professor by Special Appointment of Retail Marketing - Anton Dreesmann Foundation

Publications

Reflections and Predictions on Effects of COVID-19 Pandemic on Retailing

The bright side and dark side of embedded ties in business-to-business innovation.

The effect of customer card programs: A comparative study in Singapore and The Netherlands

Press/media

Kwakkelende koopjesmodeketen Bristol wist het imago niet op te vijzelen en vraagt faillissement aan

Bedrijven zijn nog niet klaar voor dit leger aan nieuwe klanten: machines

Missie: Limburg leefbaar houden. Geleen en Meerssen pakken het allebei anders aan

Na een baaldag iets kopen om je beter te voelen: dit zijn de voor- en nadelen van ‘retail therapy'

Hoe speel je in op de kidult-trend?

Expansiedrift Scotch & Soda erg gewaagd in tijden van inflatie en pandemie

Het is wél leuk om in de winkel te werken. Zo pakt de retail zijn imago aan

Promotiedagen: internationale top-spreker over toekomst winkelgebieden