Skip to ContentSkip to Navigation
About us Practical matters How to find us A.M. (Anne) van den Berg Diensten en middelen

Bedrijfsrestaurant

2.1.1.1-1 Bedrijfsrestaurant
Dienst Restaurants exploitatie RUG
Financiele afrekening Extra
Verantwoordelijke afdeling Food&Drinks
Diensteigenaar Hoofd Food&Drinks
Trefwoord Restaurants, kantine, Take-Aways
Korte beschrijving
Het aanbieden van een gevarieerd aanbod van voedsel en dranken in bedrijfsrestaurants van de universiteit. In restaurant Academia en in het restaurant in de Kapteynborg worden tijdens dinertijd warme maaltijden aangeboden.
Levering Conform openingstijd restaurant
Aanvragen
Serviceniveau Voldoen aan de wettelijke eisen voor voedselveiligheid. Goede kwaliteit
Verwijzing naar normen en/of afspraken
Contractsamenvatting
Prestatiemeting Snelle levering, korte wachttijden bij de kassa en een minimum aan klachten
Informatie voor eindgebruiker www.rug.nl/society-business/facility-services/catering/food-and-drinks/
Klachten Klachtenprocedure Facilitair Bedrijf
Verantwoordelijkheid faculteit/dienst Verwijzing dienst opnemen in facultaire PDC
Verrekening van kosten Eindgebruikers rekenen contant af bij de kassa

2.1.1.1-2 Bedrijfsrestaurant
Dienst Restaurants exploitatie RUG
Financiele afrekening Extra
Verantwoordelijke afdeling Food&Drinks
Diensteigenaar Hoofd Food&Drinks
Trefwoord Restaurants, kantine, Take-Aways
Korte beschrijving
Het aanbieden van een gevarieerd aanbod van voedsel en dranken in (bedrijfs)restaurants binnen de RUG waarbij de exploitatie is ondergebracht bij externe ondernemer(s).
Levering Conform openingstijden restaurant.
Aanvragen Aanvragen voor een reservering lopen rechtstreeks via de ondernemer
Serviceniveau Goede kwaliteit producten en snelle levering conform afspraak
Verwijzing naar normen en/of afspraken
Contractsamenvatting
Prestatiemeting Snelle levering, korte wachtijden bij de kassa en een minimum aan klachten
Informatie voor eindgebruiker www.rug.nl/society-business/facility-services/catering/food-and-drinks/
Klachten Klachtenprocedure Facilitair Bedrijf of via de klachteproceduren van de ondernemer
Verantwoordelijkheid faculteit/dienst Verwijzingen dienst opnemen in de Facultaire PDC
Verrekening van kosten Eindgebruikers van het restaurant rekenen contact af bij de kassa

2.1.1.1-3 Bedrijfsrestaurant
Dienst Restaurants exploitatie RUG
Financiele afrekening Extra
Verantwoordelijke afdeling Food&Drinks
Diensteigenaar Hoofd Food&Drinks
Trefwoord Koffie, thee, donuts,sappen,panini's
Korte beschrijving
Het aanbieden van verschillende vers bereide koffiesoorten in de koffiecafes van de universiteit. Naast koffie bestaat het aanbod bestaat onder meer uit tussendoortjes zoals koeken, sappen, cakejes en muffins
Levering Conform openingstijden koffiecafe
Aanvragen
Serviceniveau Aanbieden van kwalitatief hoogwaardige koffie met toebehoren
Verwijzing naar normen en/of afspraken
Contractsamenvatting
Prestatiemeting Snelle levering, korte wachttijden bij de kassa en een minimum aan klachten
Informatie voor eindgebruiker www.rug.nl/society-business/facility-services/catering/food-and-drinks/locaties/overig/koffiecafes
Klachten Klachtenprocedure Facilitair Bedrijf
Verantwoordelijkheid faculteit/dienst Verwijzingen dienst opnemen in facultaire PDC
Verrekening van kosten Eindgebruikers rekenen contant af bij de kassa

2.1.1.1-4 Bedrijfsrestaurant
Dienst Koffiecafes exploitatie extern
Financiele afrekening Extra
Verantwoordelijke afdeling Food&Drinks
Diensteigenaar Hoofd Food&Drinks
Trefwoord Koffie, thee, donuts, sappen, panini's
Korte beschrijving
Een drietal koffiecafes worden geexploiteerd door een exerne partij. Het aanbieden van verschillende vers bereide koffiesoorten in de koffiecafes van de universiteit waarbij de exploitatie bij een externe ondernemer (s) is belegd. Het aanbod bestaat onder anderen uit tussendoortjes zoals koeken, sappen, cakejes en muffins.
Levering Conform openingstijden koffiecafe
Aanvragen
Serviceniveau Aanbieden van kwalitatief hoogwaardige koffie met toebehoren
Verwijzing naar normen en/of afspraken
Contractsamenvatting
Prestatiemeting Tevreden gasten en een minimum aan klachten. Korte wachttijden bij de kassa
Informatie voor eindgebruiker www.rug.nl/society-business/facility-services/catering/food-and-drinks/locaties/overig/koffiecafes
Klachten Klachtenprocedure Facilitair Bedrijf, klachtenprocedure externe ondernemer
Verantwoordelijkheid faculteit/dienst Verwijzing dienst opnemen in facultaire PDC
Verrekening van kosten Eindgebruikers rekenen contact af bij de kassa

Laatst gewijzigd:01 maart 2024 11:03