Onderzoek Integrated Research on Energy, Environment and Society | IREES News

Tweede internationale conferentie 'New Pathways' over nieuwe wegen voor een rechtvaardige en inclusieve energietransitie: het verbinden van meerdere belanghebbenden en niveaus

U bent van harte uitgenodigd op de tweede internationale conferentie 'New Pathways, georganiseerd door de Rijksuniversiteit Groningen in samenwerking met de Hanzehogeschool Groningen. Na de succesvolle eerste internationale conferentie 'New Pathways' in 2019, organiseren we deze met een focus op het verbinden van verschillende stakeholders en niveaus. Het thema van de conferentie is het verkennen van nieuwe wegen voor het verbinden van actoren, bestuursniveaus, instellingen en technische domeinen om de energietransitie te bereiken.

Met een divers palet van gastsprekers; afkomstig uit de academische wereld en beleidsmakers, bieden we onze aanwezigen een interessante gelegenheid om te luisteren naar verschillende perspectieven over de energietransitie. Lees meer over de conference.

decoratieve afbeelding
Internationale Conferentie New Pathways