Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Alumni Rechtsgeleerdheid Activiteiten voor alumni

Netwerkborrel voor alumni in Amsterdam

Op vrijdag 13 april 2018 organiseerde de Faculteit Rechtsgeleerdheid een netwerkborrel voor alumni in de Vondelkerk in Amsterdam. Het thema van de bijeenkomst was: Ontwikkelingen rondom de blockchain. Er waren twee sprekers uitgenodigd: Jaap-Henk Hoepman (universitair hoofddocent) en Trix Mulder (PhD Researcher).

netwerkborrel blockchain

Jaap-Henk Hoepman vertelde tijdens de bijeenkomst over de blockchain en waar deze het juridische werkveld raakt. Trix Mulder ging in op de juridische aspecten en het verwerken van persoonsgegevens gerelateerd aan onder andere de invoering van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en privacy vraagstukken. De opening van de bijeenkomst werd verzorgd door decaan Jan Berend Wezeman.

Een impressie van de borrel

netwerkborrel
Laatst gewijzigd:04 juli 2022 09:31