Ervaring Helen de Smidt-Klaren met het Customer Experience Management executive programma

Beoordeeld met een 10!
"Interessante lezingen en praktijkvoorbeelden van waar je in organisaties het verschil kan maken! De theorie over hoe het hoofd van de klant werkt – hoe het soms zo simpel kan zijn om 9+ te scoren – en het bekijken van klantreizen van diverse organisaties in de praktijk maakten het voor mij een boeiende reeks bijeenkomsten over Customer Experience bij de University of Groningen Business School."
Helen de Smidt-Klaren
Verkoopcoördinator bij ‘Van Wonen’
Lees meer over het Customer Experience Management programma
Laatst gewijzigd: | 10 juli 2020 13:01 |
Meer nieuws
-
04 juli 2025
RUG reikt verschillende prijzen uit tijdens Ceremony of Merits
De RUG heeft verschillende prijzen uitgereikt aan excellente onderzoekers en studenten tijdens de Ceremony of Merits op 4 juli 2025.
-
02 juli 2025
Relinde Weil herbenoemd als lid van Raad van Toezicht RUG
Het heeft de Minister behaagd Relinde Weil te benoemen voor een tweede termijn als lid van de Raad van Toezicht RUG.