Ervaring Helen de Smidt-Klaren met het Customer Experience Management executive programma

Beoordeeld met een 10!
"Interessante lezingen en praktijkvoorbeelden van waar je in organisaties het verschil kan maken! De theorie over hoe het hoofd van de klant werkt – hoe het soms zo simpel kan zijn om 9+ te scoren – en het bekijken van klantreizen van diverse organisaties in de praktijk maakten het voor mij een boeiende reeks bijeenkomsten over Customer Experience bij de University of Groningen Business School."
Helen de Smidt-Klaren
Verkoopcoördinator bij ‘Van Wonen’
Lees meer over het Customer Experience Management programma
Laatst gewijzigd: | 10 juli 2020 13:01 |
Meer nieuws
-
24 maart 2025
RUG 28e in World’s Most International Universities 2025 ranglijst
De Rijksuniversiteit Groningen is door Times Higher Education gerangschikt op de 28e plek in de World’s Most International Universities 2025 ranglijst. Daarmee laat de RUG instellingen als MIT en Harvard achter zich. De 28e plek betekent een stijging...
-
05 maart 2025
Vrouwen in de wetenschap
De RUG viert Internationale Vrouwendag met een bijzondere fotoserie: Vrouwen in de wetenschap.
-
16 december 2024
Jouke de Vries: ‘De universiteit zal wendbaar moeten zijn’
Aan het einde van 2024 blikt collegevoorzitter Jouke de Vries terug op het afgelopen jaar. In de podcast gaat hij in op zijn persoonlijke hoogte- en dieptepunten en kijkt hij vooruit naar de toekomst van de universiteit in financieel moeilijke tijden...