Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning

Ervaring Helen de Smidt-Klaren met het Customer Experience Management executive programma

10 juli 2020
helen

Beoordeeld met een 10!

"Interessante lezingen en praktijkvoorbeelden van waar je in organisaties het verschil kan maken! De theorie over hoe het hoofd van de klant werkt – hoe het soms zo simpel kan zijn om 9+ te scoren – en het bekijken van klantreizen van diverse organisaties in de praktijk maakten het voor mij een boeiende reeks bijeenkomsten over Customer Experience bij de University of Groningen Business School."

Helen de Smidt-Klaren
Verkoopcoördinator bij ‘Van Wonen’

Lees meer over het Customer Experience Management programma

Laatst gewijzigd:10 juli 2020 13:01

Meer nieuws

  • 03 december 2020

    Eredoctoraat RUG voor Feike Sijbesma

    De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) verleent op vrijdag 22 januari 2021 een eredoctoraat aan Feike Sijbesma. De voormalige CEO van DSM ontvangt het eredoctoraat uit handen van Rector Magnificus Cisca Wijmenga tijdens de speciale Nobellaureaten...

  • 01 december 2020

    Integratie van nieuwkomers staat bijna stil

    De lockdown in maart 2020 was voor iedereen in Nederland moeilijk, maar zeker ook voor nieuwkomers: zij hadden 50% minder contacten dan daarvoor. Het gevolg is dat ze zich eenzamer voelen en hun integratie in de samenleving op dit moment bijna...

  • 26 november 2020

    Keuzegids 2021: Archeologie en Minorities & Multilingualism weer in top 5 van Nederland

    Zeven bacheloropleidingen aan de Rijksuniversiteit Groningen krijgen in de Keuzegids Universiteiten 2021 het kwaliteitszegel Topopleiding, waarmee ze tot de top van het Nederlandse wetenschappelijk onderwijs behoren. Twee studies staan net als...