Ervaring Helen de Smidt-Klaren met het Customer Experience Management executive programma

Beoordeeld met een 10!
"Interessante lezingen en praktijkvoorbeelden van waar je in organisaties het verschil kan maken! De theorie over hoe het hoofd van de klant werkt – hoe het soms zo simpel kan zijn om 9+ te scoren – en het bekijken van klantreizen van diverse organisaties in de praktijk maakten het voor mij een boeiende reeks bijeenkomsten over Customer Experience bij de University of Groningen Business School."
Helen de Smidt-Klaren
Verkoopcoördinator bij ‘Van Wonen’
Lees meer over het Customer Experience Management programma
Laatst gewijzigd: | 10 juli 2020 13:01 |
Meer nieuws
-
26 april 2023
Koninklijke onderscheidingen voor RUG-medewerkers
Op woensdag 26 april zijn op voordracht van de RUG twee wetenschappers koninklijk onderscheiden. Mevrouw prof.dr. K.U. Loos is benoemd tot Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw. Uit handen van burgemeester K. Schuiling ontving zij de...
-
26 april 2023
Cisca Wijmenga in Raad van Toezicht Hanzehogeschool
Cisca Wijmenga treedt per 1 september 2023 toe tot de Raad van Toezicht van de Hanzehogeschool.
-
25 april 2023
Reactie op kamerbrief internationalisering
Het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen heeft kennisgenomen van de Kamerbrief internationalisering in het hoger onderwijs die Minister Dijkgraaf op vrijdag 21 april naar de Tweede Kamer stuurde.