Ervaring Helen de Smidt-Klaren met het Customer Experience Management executive programma

Beoordeeld met een 10!
"Interessante lezingen en praktijkvoorbeelden van waar je in organisaties het verschil kan maken! De theorie over hoe het hoofd van de klant werkt – hoe het soms zo simpel kan zijn om 9+ te scoren – en het bekijken van klantreizen van diverse organisaties in de praktijk maakten het voor mij een boeiende reeks bijeenkomsten over Customer Experience bij de University of Groningen Business School."
Helen de Smidt-Klaren
Verkoopcoördinator bij ‘Van Wonen’
Lees meer over het Customer Experience Management programma
Laatst gewijzigd: | 10 juli 2020 13:01 |
Meer nieuws
-
15 december 2022
Groningse bijdrage in groot onderzoek naar energiezuinige informatietechnologie
Wetenschapsfinancierder NWO honoreerde recent een groot onderzoeksproject naar nieuwe concepten voor energiezuinige Informatietechnologie met maar liefst tien miljoen euro.
-
05 december 2022
Frans J. Sijtsma nieuwe directeur Agricola School
Op voordracht van het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is dr. Frans J. Sijtsma per 1 februari 2023 aangesteld als wetenschappelijk directeur van de Rudolf Agricola School for Sustainable Development. Het gaat om een...
-
29 november 2022
Wetenschapswinkels: een brug tussen universiteit en samenleving
Een wetenschapswinkel. Wat koop je daar? Een broodje kennis? Een wisdom-smoothie? Bacteriën op bestelling? Het aanbod van wetenschapswinkels is niet voor iedereen even duidelijk. Terwijl ze zo belangrijk zijn - voor samenleving, onderzoeker en...