University of Groningen Business School
Business School Executive programma's PE-aanbod voor Accountants

PE-cursus: Datamanagement |4|

data

Organisaties hebben te maken met en verregaande digitalisering en een groeiende hoeveelheid data. Steeds meer bedrijven en instellingen willen daarom ook data-gedreven gaan werken, maar lopen in de praktijk vaak tegen praktische problemen aan. Om strategie naar praktijk te kunnen vertalen, moeten organisaties een omslag maken. De impact voor financial professionals, bestuurders en toezichthouders is groot. Hoe organiseer je controle en garandeer je assurance?

PE-cursus: Datamanagement voor financials, bestuurders en toezichthouders |4|

Deze cursus richt zich op de kennis en vaardigheden die financial professionals, bestuurders en toezichthouders nodig hebben om de impact en het risicoprofiel van data-gedreven strategieën en nieuwe tools op de financiële risico’s binnen organisaties te kunnen beoordelen. Dat vergt kennis en expertise van data-analytics, maar ook van de wijze waarop organisaties moeten zijn ingericht om zich voor te bereiden om continuïteit en betrouwbaarheid van automated informatie te garanderen. Na afloop kennen de deelnemers alle ins en outs die van belang zijn voor een professionele datamanagement-organisatie.

Praktische info

• Docent: ing. R.J.E. Kuper RE
  • Locatie: Groningen
  • Datum: t.b.a.
  • Tijd: 16.00 - 21.00 uur
  • Kosten: € 450,-

Meer informatie?

Heeft u interesse in het PE-programma? Neem gerust contact op met de programmamanager.

Angela Sap

T: (+31) 06 31 98 67 30