Alumni

Gaan we cancellen of herstellen?

Wanneer:do 16-03-2023 19:00 - 21:00
Waar:Amsterdam
  • bijna 1 op de 5 Nederlanders heeft wel eens sociale onveiligheid op de werkvloer ervaren
  • desondanks wordt hierover niet vaak gesproken
  • de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft om deze reden aangekondigd om naar de machtsverhoudingen binnen haar organisatie te kijken.

Wil je weten hoe je sociale veiligheid op werkvloer kunt verbeteren, kom dan naar de alumnibijeenkomst op 16 maart aanstaande. Vanaf 19.30 uur ben je dan welkom bij Droog in het historische centrum van Amsterdam: een plek waar creatieve geesten elkaar ontmoeten en waar ideeën voor de toekomst opbloeien.

Frederieke Leeflang, alumna en voorzitter NPO gaat in op haar ervaringen met het thema bij de publieke omroep. Alumni Annemarie van Raay en Roelof Vos van Partner-Mediation zullen vertellen wat je achteraf aan sociale onveiligheid kunt doen (mediation), maar belangrijker nog wat je er vooraf aan kunt doen (Pre-mediation). De avond begint met een welkomstwoord door alumnus en gastheer, Sarriel Taus en wordt geopend door Cisca Wijmenga, rector magnificus van de RUG.

Sprekers

• Frederieke Leeflang, vz. Raad van Bestuur NPO, Nederlands recht, 1994
  • Sarriel Taus, managing partner Droog, gastheer, Economie, 1991
  • Annemarie van Raay, co-founder Partner-Mediation, Arbeids- en Organisatie Psychologie, 1996
  • Roelof Vos, Partner-Mediation, Fiscaal recht, 1989.

Kosten

De deelnamekosten zijn €25,00; voor de ‘early birds’ (voor 16 feb.) €20,00. Voor dit bedrag krijg je een mooi programma met geweldige sprekers op een super locatie, inclusief borrel. Donateurs met een 5-jarige schenkingsovereenkomst en donateurs van het FEB Alumni Network hebben gratis toegang, maar moeten zich wel registreren met een donateursticket.

Optioneel maaltijd

Wil je van te voren eten bij Droog, dan kun je dit bij registratie aangeven. Je krijgt dan een maaltijd, bestaande uit huisgemaakte soep, quiche en een salade voor €16,50.

Zijn er oud-studiegenoten die je graag ontmoet tijdens deze avond? Stuur hun dan de uitnodiging door of geef hun naam en e-mailadres aan ons door, dan sturen wij een uitnodiging.

Voorlopig programma

• 18:30 uur (optioneel) Simpele maaltijd
  • 19:30 uur Inloop
  • 20:00 uur Inleidingen en discussie
  • 21:00 uur Borrel
  • 22:00 uur Einde

De bijeenkomst wordt georganiseerd door: Alumninetwerk Amsterdam, FEB Alumni Network (het alumninetwerk van de faculteit Economie en Bedrijfskunde), de faculteit Rechten en de afdeling Alumnirelaties. Alumni van alle faculteiten zijn van harte welkom.