Netwerkborrel Journalistiek - linken en drinken

Wanneer:za 20-05-2023 15:00 - 18:30
Waar:Land van Kokanje, Groningen

Op zaterdag 20 mei is het zo ver: dan organiseren de tweedejaarsstudenten van Journalistiek aan de RUG ‘linken en drinken’! Op deze netwerkborrel kun je met je collega’s kletsen, alumni weerzien en studenten vertellen hoe jij op je plek bent beland in de journalistiek.

Tussen drie en half zeven kun je terecht in Land van Kokanje in Groningen en de entree zal rond de €5,- bedragen. Je bent daarmee verzekerd van borrelhapjes! Via speeddaten zul je in contact komen met de aanwezigen en bij de borrel daarna kun je nog eens op je gemakje spreken met wie je wil.

Ben je al enthousiast? Geef je dan op via deze link.

Heb je nog vragen of opmerkingen, laat het dan ook gerust weten via esthersmolders live.nl! En stel vooral je collega’s, studievrienden op de hoogte van de borrel die ze niet mogen missen.

Met vriendelijke groet,
Namens de tweedejaarsstudenten