Alumni reünie Pedagogische en Onderwijswetenschappen / AOLB

Wanneer:za 27-05-2023
Waar:volgt

Studievereniging ODIOM houdt op zaterdag 27 mei 2023, aan het einde van de viering van het vierde lustrum, een alumni reünie. Hét moment om onder het genot van een drankje en een barbecue weer oude studie herinneringen op te halen met medestudenten van toen. Klets gezellig bij! Wil jij bij de reünie aanwezig zijn, mail dan naar alumni odiom.nl.

Lijkt het je leuk om zelf dit soort activiteiten (formeel of informeel) te organiseren, dan kan je ook lid worden van de Structuur Alumni! Je werkt dan samen met vijf andere alumni. Hiervoor kan je mailen naar onderwijs odiom.nl

ODIOM zet een oppas systeem op! Het oppas systeem is bedoeld voor alumni die op zoek zijn naar een oppas voor hun kind(eren). De oppasser zal een student van Pedagogische of Onderwijswetenschappen zijn, of van de AOLB. Dus ben je alumnus en zoek je een oppas, stuur dan een mail naar bestuur odiom.nl en wij gaan op zoek naar een geschikte match! Afspraken over een vergoeding worden onderling gemaakt.

Houd de socials van ODIOM (Instagram 'tomodiom', Facebook of LinkedIn), de ODIOM alumni nieuwsbrief, of www.odiom.nl in de gaten voor meer informatie over de activiteiten!