YAN viert de zomer cultureel!

Wanneer:wo 15-06-2022 19:00 - 21:30
Waar:Oosterpoort Groningen

Behind the scenes bij de Oosterpoort

Op 15 juni viert YAN de zomer met een spetterende activiteit. Heb jij altijd al eens willen weten wat er achter de rode gordijnen gebeurt bij de belangrijkste concertzaal van Groningen en omstreken? Dan is dit jouw kans! We gaan namelijk een kijkje nemen achter de schermen bij SPOT. SPOT is de organisatie achter De Oosterpoort en de Stadsschouwburg in Groningen. Tijdens deze activiteit zullen we een rondleiding krijgen in De Oosterpoort. Ook krijg je hier iets meer te horen over de vraagstukken waar SPOT mee zit. Maar er staat meer op het programma, zo zal er ook een (kleine) muziekquiz plaatsvinden en wordt de avond natuurlijk afgesloten met een netwerkborrel in café Oosterpoort.

Daarnaast proberen we achter het geheim te komen van de intense beleving van klassieke muziek van het oudste professionele symfonieorkest van Nederland.

Deze activiteit klinkt toch als muziek in jouw oren?! Binnenkort stellen we de ticketverkoop op deze pagina open. Ontvang je regelmatig emails voor YAN activiteiten, let dan ook op onze mail voor meer informatie en waar je een ticket kan kopen voor deze avond!

decoratieve afbeelding
YAN Afbeelding Oosterpoort