ISCOMS (bio)medisch congres

Vanaf:di 08-06-2021
Tot en met:do 10-06-2021
Waar:online

Het International Student Congress Of (bio)Medical Sciences (ISCOMS) is Europa’s grootste (bio)medische studenten congres. Dit jaar zal alweer de 28e editie plaatsvinden in Groningen van 8 tot 10 juni 2021.

Een deel van het programma staat ook open voor alumni. Bijvoorbeeld de lezingen van viroloog Prof. Marion Koopmans en van Nobelprijswinnaar in 2019, Prof. Sir Peter J. Ratcliffe.

Door de COVID-19 pandemie zal ISCOMS 2021 dit jaar digitaal plaatsvinden. Sinds de start van de voorbereidingen van ISCOMS 2021 is al rekening gehouden met een digitale variant, hierdoor kunnen we verzekeren dat u nog steeds een geweldige ervaring zal hebben op ons digitaal platform. We zullen dan ook ons uiterste best blijven doen om van ISCOMS 2021 een even groot succes te maken als voorgaande jaren!

Wilt u deelnemen aan ons internationale congres? Wacht dan niet langer en schrijf u in op onze website: www.iscoms.com! Voor verdere vragen kunt u altijd mailen naar het volgende emailadres: iscoms umcg.nl.