YAN Online Network Quiz

Wanneer:do 11-06-2020 20:30 - 22:00
Waar:Online

Heb je zin in een digitaal uitje? Wil je op een gezellige en leerzame manier je netwerk uitbreiden? Durf je met onbekende jonge RUG-alumni in een team te zitten en je kennis te testen? Haal dan snacks en drankjes in huis, kom uit je comfortzone en meld je aan!

We weten het waarschijnlijk allemaal. Netwerken is van belang voor het krijgen van een stage, baan of opdracht. Voor de een is netwerken fun, voor de ander spuugvervelend. Wij proberen fun en nut te combineren door een online network quiz te organiseren. Een quiz waarbij onze quizmasters worden bijgestaan door bekende RUG-alumni, die ook een vraag zullen stellen. Alumni zoals de onderzoeksjournalist Christiaan Triebert die samen met zijn collega's bij The New York Times recent de Pulitzerprijs heeft gewonnen voor internationale verslaggeving. Een quiz die je de mogelijkheid biedt om prijzen te winnen die zijn aangeboden door bedrijven waar onze alumni werken.

Klinkt dit aanlokkelijk? Doe dan mee en bestel een gratis ticket.  Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar.

screenshot google meet