Alumni

Thierry Geerts, CEO Google Belgie en Luxemburg in gesprek met prof.dr. Tammo Bijmolt over de digitale toekomst

Wanneer:wo 10-06-2020 18:00 - 18:30
Waar:Virtuele huiskamer RUG

Oorspronkelijk opgezet als meet & greet door de alumniclub Brussel, maar nu uitgeweken naar onze virtuele huiskamer. Thierry Geerts, CEO Google België en Luxemburg, geeft een webinar over de toekomst van de digitalisering na COVID-19 en over zijn boek Digitalis: hoe we onze wereld kunnen heruitvinden.

Hij wordt geïnterviewd door Tammo Bijmolt, RUG-hoogleraar aan de Faculteit Economie Bedrijfskunde en directeur van het Groningen Digital Business Centre.

De voertaal is Engels.

Aanmelden en meer informatie: https://www.eventbrite.nl/e/digitalis-post-corona-an-interview-with-thierry-geerts-ceo-google-belgium-luxembourg-tickets-106622675292

Alle RUG-alumni zijn van harte welkom bij deze online bijeenkomst. Op het aanmeldingsformulier kun je ook vragen stellen aan Thierry. We proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden tijdens de webinar.

Na afloop is er een exclusieve 'nazit' waar je in gesprek kunt gaan met Thierry en Tammo. Het aantal plaatsen is beperkt! Wil je meedoen aan de nazit? Stuur dan een foto en quote over waarom jij de RUG alumnigemeenschap belangrijk vindt naar p.poppendick rug.nl.