Groundbreaking WorkOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen

Aankondiging: verkoop door RUG van Pelsterstraat 23

decoratieve afbeelding
Pelsterstraat 23

De Rijksuniversiteit Groningen (hierna: RUG) heeft besloten tot verkoop over te gaan van het pand gelegen aan de Pelsterstraat 23 te Groningen.

Het statige kantoorgebouw, gelegen in de aanlooproute naar de Vismarkt in het hart van Groningen, is beschikbaar gekomen voor de verkoop. Het object is totaal ca. 425 m2 groot, verdeeld over 4 verdiepingen en een kelder. Het object is gelegen in het stadscentrum van Groningen, omringd door diverse eetgelegenheden en winkels. Bovendien is er op loopafstand een parkeergarage beschikbaar. Het gebouw wordt vrij van huur te koop aangeboden.

Verdere informatie omtrent het pand is te vinden op www.kooistrafeenstra.nl en op www.fundainbusiness.nl.

Verkoopprocedure

De RUG heeft opdracht verleend aan Kooistra Feenstra te Groningen om het pand namens de RUG te verkopen. Meer informatie over het pand, de vraagprijs en overige voorwaarden is te verkrijgen bij deze makelaar. De contactgegevens zijn te vinden op: www.kooistrafeenstra.nl.

Vanaf 8 maart 2024 staat het kantoorpand te koop. Het pand wordt daarna tenminste vier weken te koop aangeboden. De selectie van een koper vindt pas plaats na afloop van deze termijn. De koper wordt door de makelaar in samenspraak met de RUG geselecteerd, mede op basis van de hoogte van de bieding in combinatie met de aanvullende voorwaarden. De verkoop vindt plaats onder voorbehoud van instemming van het College van Bestuur van de RUG met de koopsom en overige verkoopvoorwaarden.

Geïnteresseerden in aankoop van het gemeentelijk monument aan de Pelsterstraat 23 kunnen reageren naar aanleiding van deze advertentie op www.fundainbusiness.nl.

Laatst gewijzigd:08 maart 2024 13:11
Volg ons opfacebook instagram