Voormalig Unilever-topman Harry Brouwer kerndocent van de Executive MBA Food & Retail

Voormalig Unilever-topman drs. Harry Brouwer (62) sluit zich vanaf het studiejaar 2021-2022 als senior kerndocent aan bij de Executive MBA voor food & retail professionals van de RUG en EFMI Business School.
MBA-directeur Laurens Sloot is erg blij met zijn komst: “Harry heeft een schat aan management- en leiderschapservaring in de foodsector. Hij is een echte ‘people manager’ en weet teams als geen ander te inspireren. Met zijn 38 jaar ervaring bij o.a. Unilever weet hij hoe je betekenisvolle A-merken bouwt. Ik ben er trots op dat hij zijn kennis en ervaring met de deelnemers aan onze Executive MBA wil delen.”
Ook Harry Brouwer kijkt uit naar de aanstaande samenwerking: “De food wereld is in transitie. Onderwerpen als digitalisering en verduurzaming vereisen dat leveranciers, detailhandel en horeca zich continu moeten aanpassen en soms leidt dit tot een ander verdienmodel. Om de consument van morgen succesvol te (blijven) bedienen, moet de volgende generatie business leaders alert blijven en snel kunnen schakelen. Ik kijk ernaar uit om hen daarbij uit te dagen en te begeleiden!”
Interesse in de EMBA Food & Retail? De nieuwe leergang start in september. Vraag vrijblijvend de brochure aan.
Laatst gewijzigd: | 16 april 2021 12:15 |
Meer nieuws
-
15 december 2022
Groningse bijdrage in groot onderzoek naar energiezuinige informatietechnologie
Wetenschapsfinancierder NWO honoreerde recent een groot onderzoeksproject naar nieuwe concepten voor energiezuinige Informatietechnologie met maar liefst tien miljoen euro.
-
05 december 2022
Frans J. Sijtsma nieuwe directeur Agricola School
Op voordracht van het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is dr. Frans J. Sijtsma per 1 februari 2023 aangesteld als wetenschappelijk directeur van de Rudolf Agricola School for Sustainable Development. Het gaat om een...
-
29 november 2022
Wetenschapswinkels: een brug tussen universiteit en samenleving
Een wetenschapswinkel. Wat koop je daar? Een broodje kennis? Een wisdom-smoothie? Bacteriën op bestelling? Het aanbod van wetenschapswinkels is niet voor iedereen even duidelijk. Terwijl ze zo belangrijk zijn - voor samenleving, onderzoeker en...