Technische groothandel Wasco krijgt customer experience training op eigen locatie

Wasco, een groothandel voor de installatiebranche, is begonnen aan een inhouse programma van de University of Groningen Business School om te werken aan de customer experience bij hun klanten. Wasco-klanten worden steeds veeleisender en concurrenten uit het speelveld blijven innoveren. Onderscheidend vermogen is essentieel in deze competitieve markt. "We willen CX echt in ons DNA krijgen; van management tot op de vloer en andersom", zegt Jan Bijnen, directeur inkoop & marketing bij Wasco, in een eerste reactie.
Het op maat gemaakte programma is een variant op het executive programma Customer Experience Management dat de University of Groningen Business School heeft ontwikkeld en aanbiedt in samenwerking met Altuïtion en het Customer Insights Center. Het programma biedt creatieve inzichten mét een academische twist. Door deze unieke combinatie ontwikkelen deelnemers in korte tijd een scherpe visie op strategieën in klantbeleving die geïmplementeerd kan worden in de eigen organisatie. Daarnaast krijgen ze handvatten aangereikt om hun eigen organisatie te transformeren in een 9+ organisatie*.
Inhouse programma
De deelnemers van Wasco krijgen gedurende het CXM-programma van 4 dagen antwoorden op vragen als:
- Hoe krijg je diepe inzichten in de Customer Journey en hoe pak je daarop door?
- Wat zijn de praktische handvatten van CX
- Wanneer de balie en vestigingen al 9+ zijn, hoe maak je dan beter connectie met de rest van de keten?
- Hoe stel je de klant nog meer centraal?
- Hoe bereik je de cultuuromslag en krijg je alle collega's mee?
- Hoe veranker je CX dieper in de eigen organisatie?
- Hoe koppel je content aan CX?
Docenten zijn onder andere Stephan van Slooten van Altuïtion en Peter Verhoef, directeur University of Groningen Business School.
* 9+ is een geregistreerd merk van Altuïtion
Meer informatie
Voor meer informatie over het CXM-programma en de mogelijkheden voor uw bedrijf of organisatie kunt u contact opnemen met:

Nikolaj Bijleveld
T: 050 363 3117 / 06 43 23 18 64
E: n.h.bijleveld rug.nl
Rijksuniversiteit Groningen
University of Groningen Business School
Nettelbosje 2
9747 AE Groningen
Laatst gewijzigd: | 28 februari 2020 11:03 |
Meer nieuws
-
15 december 2022
Groningse bijdrage in groot onderzoek naar energiezuinige informatietechnologie
Wetenschapsfinancierder NWO honoreerde recent een groot onderzoeksproject naar nieuwe concepten voor energiezuinige Informatietechnologie met maar liefst tien miljoen euro.
-
05 december 2022
Frans J. Sijtsma nieuwe directeur Agricola School
Op voordracht van het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is dr. Frans J. Sijtsma per 1 februari 2023 aangesteld als wetenschappelijk directeur van de Rudolf Agricola School for Sustainable Development. Het gaat om een...
-
29 november 2022
Wetenschapswinkels: een brug tussen universiteit en samenleving
Een wetenschapswinkel. Wat koop je daar? Een broodje kennis? Een wisdom-smoothie? Bacteriën op bestelling? Het aanbod van wetenschapswinkels is niet voor iedereen even duidelijk. Terwijl ze zo belangrijk zijn - voor samenleving, onderzoeker en...