Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning

Technische groothandel Wasco krijgt customer experience training op eigen locatie

29 juni 2018
Wasco
Wasco Groningen

Wasco, een groothandel voor de installatiebranche, is begonnen aan een inhouse programma van de University of Groningen Business School om te werken aan de customer experience bij hun klanten. Wasco-klanten worden steeds veeleisender en concurrenten uit het speelveld blijven innoveren. Onderscheidend vermogen is essentieel in deze competitieve markt. "We willen CX echt in ons DNA krijgen; van management tot op de vloer en andersom", zegt Jan Bijnen, directeur inkoop & marketing bij Wasco, in een eerste reactie.

Het op maat gemaakte programma is een variant op het executive programma Customer Experience Management dat de University of Groningen Business School heeft ontwikkeld en aanbiedt in samenwerking met Altuïtion en het Customer Insights Center. Het programma biedt creatieve inzichten mét een academische twist. Door deze unieke combinatie ontwikkelen deelnemers in korte tijd een scherpe visie op strategieën in klantbeleving die geïmplementeerd kan worden in de eigen organisatie. Daarnaast krijgen ze handvatten aangereikt om hun eigen organisatie te transformeren in een 9+ organisatie*.

Inhouse programma
De deelnemers van Wasco krijgen gedurende het CXM-programma van 4 dagen antwoorden op vragen als:

  • Hoe krijg je diepe inzichten in de Customer Journey en hoe pak je daarop door?
  • Wat zijn de praktische handvatten van CX
  • Wanneer de balie en vestigingen al 9+ zijn, hoe maak je dan beter connectie met de rest van de keten?
  • Hoe stel je de klant nog meer centraal?
  • Hoe bereik je de cultuuromslag en krijg je alle collega's mee?
  • Hoe veranker je CX dieper in de eigen organisatie?
  • Hoe koppel je content aan CX?

Docenten zijn onder andere Stephan van Slooten van Altuïtion en Peter Verhoef, directeur University of Groningen Business School.

* 9+ is een geregistreerd merk van Altuïtion

Meer informatie
Voor meer informatie over het CXM-programma en de mogelijkheden voor uw bedrijf of organisatie kunt u contact opnemen met:

Nikolaj Bijleveld

Nikolaj Bijleveld
T: 050 363 3117 / 06 43 23 18 64
E: n.h.bijleveld rug.nl

Rijksuniversiteit Groningen
University of Groningen Business School
Nettelbosje 2
9747 AE Groningen

Laatst gewijzigd:28 februari 2020 11:03

Meer nieuws