Rudolf Agricola School for Sustainable Development

webinar Panorama Nederland

Wanneer: Dinsdag 19 januari 2021, 12:00-13:00
Waar: BlueJeans

Sustainable Society nodigt je uit om op dinsdag 19 januari deel te nemen aan de lunch webinar 'Panorama Nederland: een schoner, hechter, rijker land'. De webinar wordt gehost door onze onderzoeksgroep Sustainable Landscapes. Daan Zandbelt, stedenbouwkundige, architect en partner bij De Zwarte Hond, praat je bij over Panorama Nederland: het toekomstperspectief voor ons land dat antwoorden voor hedendaagse opgaven formuleert en andere vormen van samenwerking verkent. Dr. ir. Terry van Dijk, ingenieur aan de Wageningen Universiteit, gepromoveerd aan de TU Delft en Universitair Hoofddocent aan de Rijksuniversiteit van Groningen, geeft daarna een reactie vanuit zijn expertise in planning en ontwerp. Tijdens de afsluitende discussie is er ruimte voor tegengeluiden.

Aanmelden kan door een email te sturen naar sustainablesociety@rug.nl

Volg ons opyoutube twitter