Rudolf Agricola School for Sustainable Development

Regionaal Luchthavencongres

Wanneer:do 15-09-2016 13:00 - 16:30
Waar:MartiniPlaza Groningen

The future of regional airports - Ready for take-off!

Donderdag 15 september a.s. wordt in MartiniPlaza Groningen het eerste Regionale Luchthaven Congres in Nederland georganiseerd. Het thema is de toekomst van regionale luchthavens.
Tijdens het congres op 15 september komt, onder leiding van Charles Groenhuijsen, een aantal toonaangevende sprekers aan het woord die hun expertise delen met betrekking tot de huidige en toekomstige ontwikkelingen van regionale luchthavens.

Belang
Voor alle regionale luchthavens geldt dat beleid ontwikkeld wordt ten aanzien van rol, functie, infrastructuur, nieuwe toepassingen, economisch belang en uiteraard milieuaspecten.
Op veel plaatsen in Nederland en Europa zijn succesvolle luchthavenbedrijven die een sterke regionale binding hebben en van belang zijn voor de regionale infrastructuur, werkgelegenheid en economische ontwikkeling.

Sprekers tijdens het congres zijn onder anderen:

• Russell Dudley
    Manager Policy and Technical at European Regions Airline Association
  • Martin Pearce
    Head of Network at Flybe – Europe’s largest regional airline carrier
  • Roland Wondolleck
    Advisor of the board of directors of Schipholgroup and former CEO of Rotterdam Airport
  • Marcel Buelens
    CEO Ostend-Bruges and Antwerp Airport (Egis)
  • Ran Hendriks
    Drone Addicts

Congres
Tijdens het ‘Ready for take-off’ brengen we het belang van een regionale luchthaven in beeld. Welke kritische succesfactoren spelen hierbij en rol? En wat ís 'succes'?
Wat zijn interessante, toekomstige ontwikkelingen en welke visies hebben luchthavens, airlines en belangenorganisaties?
Doelgroepen voor het congres zijn lokale en regionale bestuurders, het bedrijfsleven, management van luchthavens en brancheorganisaties.

Organisatie
Het congres vindt plaats in MartiniPlaza Groningen op donderdag 15 september 2016.
Aanvang: 13.00 uur - Einde: 16.30 uur
Tickets: €125,- (excl. BTW)

Meer informatie op www.luchthavencongres.nl.

Aanmelden

De organisatie is in handen van het Groningen Congres Bureau & MartiniPlaza