Rudolf Agricola School for Sustainable Development

Kennistafel Leefbaar en Kansrijk Groningen

Wanneer:do 14-06-2018 10:00 - 14:00
Waar:Norman Building, Lutkenieuwstraat 5, Groningen

De Nationaal Coördinator Groningen (NCG) heeft de Rijksuniversiteit Groningen (penvoerder), Hanzehogeschool Groningen, CMO-STAMM/Sociaal Planbureau Groningen en GGD Groningen gevraagd om een Kennisplatform op te zetten rond de thema’s Leefbaarheid en Kansrijkheid voor de provincie Groningen. Dit kennisplatform zal een onderzoeksagenda opleveren. Het doel van deze kennisagenda is om nieuwe kennisvragen onder de aandacht te brengen en een prioritering aan te brengen op basis waarvan NCG onderzoek kan gaan programmeren of stimuleren.

We organiseren kennistafels om de onderzoeksagenda vorm te kunnen geven. De eerste kennistafel vindt plaats op 14 juni en aanwezigheid is op basis van persoonlijke uitnodiging.

Meer weten? Neem contact op via sustainablesociety@rug.nl.

Volg ons opyoutube twitter