Universiteitsbibliotheek

Online workshops en instructies van de UB

22 mei 2020

Instructies en workshops van de Universiteitsbibliotheek (UB) voor medewerkers van de RUG zijn ook beschikbaar als webinars. Onze experts geven regelmatig online cursussen over:

• Auteursidentificatie met ORCID
  • Open Access publiceren
  • Pure instructies voor medewerkers
  • Redesigning your course with open educational resources
  • Research Datamanagement
Online module informatievaardigheden

De UB heeft ook een online module informatievaardigheden, met daarin uitgebreide informatie over wetenschappelijke literatuur, het kiezen, evalueren en verwerken van informatiebronnen. Deze online module is een aanvulling op de colleges informatievaardigheden die we verzorgen voor studenten.

Laatst gewijzigd:14 januari 2021 14:45