Problemen SmartCat
**Update 14-1-2020: het probleem met SmartCat is inmiddels opgelost, ook voor KPN-klanten buiten de RUG.**
Sinds begin januari heeft SmartCat last van traagheid binnen de gebouwen van de RUG en bij gebruikers die KPN als provider hebben. Het probleem speelt niet bij andere providers. Het is bekend bij de leverancier en deze zoekt naar een oplossing.
Als alternatief voor digitaal materiaal kunt u gebruik maken van Google Scholar of de databases in de digitale bronnenlijst. Voor printmateriaal verzoeken wij u contact op te nemen met de servicedesk via 050-3635020 of servicedesk-bibliotheek rug.nl.
Laatst gewijzigd: | 14 januari 2021 14:45 |
Meer nieuws
-
16 april 2024
RUG ondertekent Barcelona Declaration on Open Research Information
De Rijksuniversiteit Groningen heeft de Barcelona Declaration on Open Research Information (Verklaring Open Onderzoeksinformatie) officieel ondertekend. Dit wordt gezien als een grote stap richting verantwoordelijke onderzoeksbeoordeling en open...
-
02 april 2024
Vliegen op houtstof
In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...
-
18 maart 2024
VentureLab North helpt onderzoekers op weg naar succesvolle startups
Het is menig onderzoeker al overkomen. Tijdens het werken vraag je je opeens af: zou dit niet ontzettend nuttig zijn voor de mensen buiten mijn onderzoeksveld? Er zijn allerlei manieren om onderzoeksinzichten te verspreiden. Denk bijvoorbeeld aan...