Universiteitsbibliotheek

Rechtsorde vernieuwd; verplichte registratie vanaf 15 juli opgeheven

06 juli 2021

N.B.: Op dit moment wordt bij het inloggen in Rechtsorde om naam en mailadres wordt gevraagd. Dit is in strijd met de geldende privacyrichtlijnen (AVG). Deze verplichte registratie zal per 15 juli worden opgeheven.

Rechtsorde, de zoekmachine voor bronnen zoals wetten.nl en rechtspraak.nl, talloze juridische vaktijdschriften, commentaren en handboeken is vernieuwd. Vanaf 1 juli 2021 is het oude Rechtsorde niet meer beschikbaar.

Belangrijk:
Dossiers en attenderingen in het oude Rechtsorde gaan niet over naar het nieuwe Rechtsorde. Dossiers uit het oude Rechtsorde kunnen worden gedownload en bewaard via:

Mijn Rechtsorde > Account, en de downloadknop onderaan de pagina.

Attenderingen moeten opnieuw worden ingesteld.

U kunt hier inloggen op zowel het nieuwe als het oude Rechtsorde. Kies voor ‘Inloggen voor HBO of Universiteit’. Bij de eerste keer inloggen op het nieuwe Rechtsorde wordt om naam en mailadres gevraagd.

Laatst gewijzigd:14 september 2023 15:48