Skip to ContentSkip to Navigation
FEB for BusinessOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen

FEB for Business

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
FEB for BusinessBusiness SchoolExecutive programma'sExecutive course Customer Experience ManagementExecutive course Customer Experience Management

Inspirerende mensen

Grote passie voor lesgeven, enorme gedrevenheid om de beleving van uw klanten naar een hoger niveau te tillen en eindeloze interesse voor het vakgebied van CX. Dat zijn de kenmerken van de mensen achter onze executive course.

Lees waarom wetenschappers én praktijksprekers het programma Customer Experience Management aanbevelen:


Jelle

“Uw beste Customer Experience ooit?”

‘Denk eens terug aan uw beste ervaring als klant… Misschien heeft u contact gezocht met een medewerker, waarna u overweldigend positief bent verrast. Hoe orkestreert u dit effect met uw organisatie? Daarom deze executive course!’

Dr. Jelle T. Bouma
Directeur Customer Insights Center
Rijksuniversiteit Groningen


Berry

“Op weg naar een 9+ organisatie”

‘Customer Experience Management wordt als vakgebied volwassen en steeds meer een (strategisch) issue in de boardroom. Continu verbeteren op excellente (klant)beleving, vanuit Customer Journeys, staat daarbij centraal. Dit om enerzijds onderscheidend te zijn en anderzijds loyale relaties met klanten en medewerkers te bouwen.

Deze zogenaamde 9+ organisaties weten – samen met enthousiaste medewerkers en teams – emotionele beleving, in combinatie met “voldoende” functionele (service)beleving, systematisch “in te organiseren”. In dit programma komt deze wijze van Customer Experience Management en 9+ organiseren, met aansprekende voorbeelden, goed naar voren.’

Ir. Berry Veldhoen
Directeur/oprichter Altuïtion


peter

“Toegevoegde waarde door onderscheidende klantervaring”

‘De markt vraagt om onderscheidend vermogen. Als klantgericht bedrijf is het daarom belangrijk dat u waarde blijft toevoegen en zich differentieert. Met de executive course Customer Experience Management doet u kennis en vaardigheden op om uw CX-beleid op een unieke en strategisch effectieve manier in te steken.’

Prof. dr. Peter Verhoef
Directeur University of Groningen Business School
Rijksuniversiteit Groningen

Laatst gewijzigd:19 april 2018 11:30