TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Talencentrum Over ons Nieuws

Nieuwe website Talencentrum

25 september 2017

Het Talencentrum van de Rijksuniversiteit Groningen heeft een nieuwe website! Het ruime aanbod is toegankelijker en informatie is nu snel en eenvoudig te vinden.

Nieuwe website van het Talencentrum

Doelgroepen

Trainingen worden aangeboden op vaste momenten maar kunnen ook op maat worden gemaakt, zowel individueel als in groepen. Het Talencentrum staat klaar voor:

Aanbod van het Talencentrum

Ons aanbod is te verdelen in verschillende groepen; cursussen, vertalen & corrigeren en toetsing.

Binnen het gevarieerde cursusaanbod is een verdeling te maken naar ten eerste taalcursussen; het Talencentrum biedt maar liefst 13 verschillende talen aan! Daarnaast zijn er verschillende communicatietrainingen te volgen in academische, interculturele en zakelijke communicatievaardigheden.

Wil je niet aan tijd en plaats gebonden zijn? Dan is de laatste categorie cursussen een ideale keuze; namelijk het e-learning aanbod dat steeds uitgebreider wordt (bijvoorbeeld Online Dutch en Rosetta Stone zelfstudie ).

Navigeren: hoofdmenu, zoekfunctie en doormat

De doelgroepen en het aanbod zijn gemakkelijk terug te vinden via het hoofdmenu, zodat het navigeren door de website een stuk eenvoudiger is dan voorheen. Daarnaast is er een zoekfunctie beschikbaar en helemaal onderaan de website is altijd de eigen ‘doormat’ van het Talencentrum te vinden, met links naar veelbezochte pagina’s.

Nieuwsgierig?

Laatst gewijzigd:01 september 2023 09:57