Skip to ContentSkip to Navigation
TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Talencentrum
Talencentrum Taalcursussen

Nederlands voor moedertaalsprekers

NT1
decoratieve afbeelding

Als moedertaalspreker van het Nederlands kun je bij ons terecht voor verschillende cursussen Nederlands. Kies uit een standaardgroepstraining of pas in overleg met ons de training geheel aan op je eigen wensen.

Standaardgroepstraining

Meerdere keren per jaar bieden we standaardgroepstrainingen voor moedertaalsprekers van het Nederlands aan. Staat de door jou gewenste cursus niet open voor inschrijving? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief, waarmee we je op de hoogte houden van de start van de inschrijving.

Goed spellen
Goed spellen
Start workshops:
sept, nov
Inschrijven
Helder schrijven
Helder schrijven
Start workhops: maandelijks
Inschrijven
Helder formuleren
Helder formuleren
Start workshops: november
Inschrijven
Notuleer als een speer
Notuleren
Start cursussen: okt, jan, mrt
Inschrijven

Zelf aan de slag met je academische vaardigheden

Naast onze workshops en bootcamps kun je je academische vaardigheden ook ontwikkelen met onze portal en feedbackmogelijkheden!

Academische portal
Portal Academische vaardigheden
Hier vind je een uitgebreid handboek en allerlei tips over schrijven en presenteren op academisch niveau.
Ga naar de portal
Academische schrijfvaardigheid Nederlands feedback
Ontvang feedback van een docent op je eigen geschreven academische teksten!
Feedback aanvragen

Feedback inclusief meeting met docent aanvragen
Webinar
Webinar Een alinea schrijven
Leer hoe je een goede alinea schrijft en waarom structuur zorgt voor een makkelijk leesbare tekst.
Bekijk de webinar

Maatwerk

Wil je een-op-een, in een kleinere groep of met je gehele organisatie een training volgen die volledig is ingericht naar jouw wensen? Een maatwerktraining wordt in overleg met jou ontwikkeld. Tijdens een vrijblijvend intakegesprek bespreken we samen de mogelijkheden die het beste bij je situatie passen.

Laatst gewijzigd:12 februari 2024 14:44
View this page in: English