University of Groningen Business School
Connecting for impact
Business School Executive programma's De toekomstformule voor Digitale Transformatie

De toekomstformule voor Digitale Transformatie

De volgende stap in de digitale transformatie

De digitale wereld is continu in beweging. Digitalisering biedt organisaties houvast en is een hulpmiddel om uitdagingen te meten en aan te pakken. Digitale transformatie kan helpen bij het bepalen van richting en het invulling geven aan transities. Transities op het gebied van digitalisering, maar ook ecologische duurzaamheid, energietransitie en maatschappelijke impact. Bedrijven en organisaties die willen groeien en zich willen voorbereiden op de toekomst, worden genoodzaakt de stap te maken van digitalisering naar ‘echte’ digitale transformatie.

In maart 2024 start het nieuwe en exclusieve executive programma De Toekomstformule voor Digitale Transformatie . Het opleidingsprogramma wordt aangeboden door University of Groningen Business School (UGBS) in samenwerking met IT Academy Noord-Nederland. In nauwe samenwerking en in overleg met netwerkorganisatie Samenwerking Noord is de behoefte in kaart gebracht en het opleidingsprogramma ontwikkeld.

De digitale wereld kan ervaren worden als complex en verwarrend. Aan de hand van actuele casestudies en interactieve masterclasses door autoriteiten binnen hun vakgebied worden de huidige ontwikkelingen behandeld die helpen om gefundeerde beslissingen te nemen. In de verschillende masterclasses worden zeven verschillende thema’s behandeld, te weten: inspiratie (1), digitale strategie en transformatie (2), business development en innovatie (3), leiderschap in transitie (4), IT-Governance (5), transpiratie en realisatie (6) en reflectie en toekomstvisie (7).

Leer omgaan met ongeziene en onvoorziene veranderingen tijdens dit unieke opleidingsprogramma in het Noorden. Ga in gesprek met de leiders van de digitale revolutie. Krijg antwoord op vragen als: Hoe kan invulling worden gegeven aan digitale projecten voor gerichte groei? Hoe kan worden gestuurd op basis van data? Welke nieuwe rollen horen bij de huidige ontwikkelingen? Hoe wordt regie behouden en koers bepaald in tijden van onzekerheid?

• Startdatum: 7 maart 2024
  • Locatie: Prinsenhof Groningen
  • Tijden: 10.00 – 17.00 uur
  • Prijs: €6.950,- (excl.BTW, inclusief koffie, thee, water, lunch en lesmateriaal)
  • Contact: Thijs Broekhuizen en Robin van den Berg
  • Beschikbare plaatsen: 20

Inschrijven voor De Toekomstformule voor Digitale Transformatie?
  • Uniek in Noord-Nederland
  • Sluit aan bij de leiders van de digitale revolutie
  • Inspirerende locatie(s)
  • Toekomstgericht