Groningen Digital Business Centre
Groningen Digital Business Centre Blog
Header image Blog GDBC

Blog GDBC

Zes redenen om een bezoek te brengen aan het 2e GDBC-event op 13 november in de DOT

Datum:31 oktober 2018
Auteur:drs. ing. Bas Baalmans
De DOT Groningen

Heeft u dinsdag 13 november nog vrij in de agenda? Mooi. Dan is namelijk het tweede GDBC-event en wij geven u zes redenen waarom u dit echt niet wilt missen.

1. Allereest vindt deze inspirerende middag rondom Digital Business plaats op een prachtige locatie, namelijk DOT Groningen.
  2. U komt van alles te weten over de toekomst van retail in het digitale tijdperk tijdens de presentatie van gastspreker Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org.
  3. Thijs Broekhuizen zal uitvoerig antwoord geven op relevante vragen als: ‘Kun je de komst van nieuwe digitale businessmodellen voorspellen?’ En: ‘Hoe verander je het beste bestaande businessmodel op digitale wijze?’
  4. Ook krijgt u een kleine impressie van het leven van Professor P.K. Kannan (University of Maryland, USA) met betrekking tot het uitkiezen en uitwerken van onderzoeksonderwerpen.
  5. Marcel Gerritsen, Rabobank-directeur Strategie & Innovatie Bedrijven, legt uit hoe je als ondernemer kunt groeien met behulp van data.
  6. Tot slot is de afsluitende borrel een perfecte gelegenheid om uw netwerk uit te breiden.

Geïnteresseerd? Bekijk het hele programma.

Wat: tweede GDBC-event
Datum en tijd: dinsdag 13 november, 14:30-18:00 (inclusief afsluitende borrel)
Locatie: DOT Groningen

Het aantal zitplaatsen is beperkt en daarom verzoeken wij u zich zo snel mogelijk aan te melden.

Meld je aan

Voor vragen kunt u contact opnemen met Bas Baalmans via gdbc rug.nl of
06 22 49 43 53.

Hopelijk tot 13 november!

Vriendelijke groet,
Bas Baalmans, projectleider GDBC

drs. ing. Bas Baalmans
Projectleider Groningen Digital Business Centre (GDBC)