Groningen Digital Business Centre
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Groningen Digital Business Centre Over GDBC

Wat zeggen onze partners

GDBC heeft diverse organisaties kunnen helpen met het oplossen van digitale praktijkkwesties en het optimaliseren van hun digitale beleid. Hieronder leest u hun persoonlijke ervaringen.

Marco-de-Jong-GDBC

Noordelijke Online Ondernemers

In een snel veranderende digitale wereld is het extra belangrijk om een goede verbinding te hebben met een topuniversiteit zoals de RUG. Noordelijke Online Ondernemers (NOO) zien een duidelijke meerwaarde in die kruisbestuiving waarbij de NOO als de RUG samen optrekken in het GDBC om kennis te delen, te toetsen en te versterken.”

Marco de Jong
Voorzitter NOO en fondsmanager G-force

Peter-Scheij-Rabobank

Rabobank Stad en Midden Groningen

“Digitalisering staat centraal in de ontwikkeling van ieder bedrijf. Voor een innovatieve, economische gezonde omgeving in Groningen is het essentieel om mee te veranderen. Het GDBC is daar een onontbeerlijke steun in. Samen werken aan de toekomst, dat is ’growing a better world together’.”

Peter Scheij
directeur Bedrijven, Rabobank Stad en Midden Groningen

Fred-Hassert-GDBC

Samenwerking Noord

Het nog meer versterken van de digitale agenda is van groot belang voor Groningen en Noord-Nederland en middels onderzoek, bundelen van kennis en onderwijs speelt het GDBC hierin een belangrijke rol.”

Fred Hassert
voorzitter Samenwerking Noord

Klaas-Holtman

Bedrijvenvereniging WEST

Het GDBC vervult in Groningen een podium voor ondernemers in de digitale economie om hun zichtbaarheid onder studenten te vergroten. Daarnaast is het voor Groninger ondernemers van groot belang dat er onderzoek wordt gedaan bij de universiteit om de hoek, de RUG. Vanuit Het Fonds is een forse bijdrage geleverd bij de opstart van deze leerstoel vanuit de gedachte: Alleen ga je sneller maar samen kom je verder.

Klaas Holtman
voorzitter Bedrijvenvereniging WEST

Reinier-de-Jonge

Frank B.V.

“Hoogwaardig onderzoek naar onderwerpen waar de bedrijven van de NOO dagelijks mee te maken hebben in combinatie met de toegang tot studenten maakt de NOO en GDBC een perfecte combinatie.”

Reinier de Jonge
CEO Frank B.V.

Sybrand-Brouwer

INDI.nl

“Om onze klanten de ultieme ervaring te blijven bieden, werken we dagelijks aan het verhogen van relevantie van ons aanbod en service. Doorlopende ontwikkeling op gebied van digitale science en data is essentieel. GDBC is voor INDI dan ook de onmisbare schakel naar digitale innovatie en kennisdeling en tevens de perfecte aansluiting met aankomend digitaal talent.”

Sybrand Brouwer
INDI.nl