Groningen Digital Business Centre

Genomineerde GDBC Thesis Award 2022: Dylan Meyer

Datum:24 augustus 2022
Dylan Meyer

"Mijn naam is Dylan Meyer en ik ben vereerd om genomineerd te zijn voor de GDBC thesis award met mijn scriptie over dynamic pricing en de invloed van bedrijfscommunicatieve tactieken. Op de weg die naar deze scriptie heeft geleid heb ik mijn academische pad bewandeld met een bachelor in international business waarin ik de basis heb weten te leggen voor het uitvoeren van goed wetenschappelijk onderzoek. Ook heb ik hier al snel mijn interesse heb gevonden op het gebied van innovatiemanagement, digitale strategieën en datawetenschappen.

Na mijn bachelor ben ik begonnen aan mijn master bedrijfskunde - Strategic Innovation Management (SIM) waarin ik snel heb geleerd om innovatieprocessen te ontleden en om organisaties te bouwen die gericht zijn op innovatie waarbij meegenomen wordt hoe deze innovatieve activiteiten kunnen worden beschermd. Met de toevoeging van een master in Marketing Analytics and Data Science (MADS) stelde ik mezelf in staat om een goede analyse van modellen uit te voeren en de resultaten te interpreteren voor de ontwikkeling van relevante klantinzichten.

Met mijn passie voor Digital streef ik ernaar om organisaties dagelijks te helpen als Digital Transformation Consultant bij Atos. Uitdagingen zoals hoe de waarde van mijn innovatie goed te verdedigen en hoe een bedrijfsmodel te transformeren om gelijke tred te houden met de huidige markttrends, zijn voorbeelden van gevallen waarin onderzoekscapaciteiten en de conversie naar inzichten de sleutel blijken te zijn. Ik ben ervan overtuigd dat we met de huidige snel veranderende digitale omgevingen organisaties geholpen worden door gebruik te maken van de nieuwste wetenschappelijke inzichten over digitale bedrijfsmodellen."