Expertisecentrum HRM&OB
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Expertisecentrum Human Resource Management & Organisational Behaviour Over ons

De faculteit

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) biedt een breed scala aan opleidingsprogramma’s op Bachelor, Master en PhD niveau. Onze staf en studenten werken nauw samen aan vernieuwende onderzoeksprojecten, vaak op internationaal niveau. Studenten krijgen kennis aangereikt om te excelleren in hun vakgebied, maar ook vaardigheden die cruciaal zijn in de internationaal georiënteerde organisatie van de toekomst. Onze faculteit maakt onderdeel uit van de Rijksuniversiteit Groningen, een dynamische wetenschappelijke omgeving, gesticht in 1614, en bekend om haar rijke onderzoekstraditie.

Kennis ontwikkelen en toepassen doe je samen. Daarom wil FEB graag samenwerken met bedrijven, lokale overheden en andere organisaties. Door samen te werken, profiteren onze partners van onze wetenschappelijke kennis en wij van hun praktische kennis. Voor een overzicht van manieren waarop u met FEB kunt samenwerken verwijzen we u graag door naar onze business portal.

FEB wil haar academische inzichten graag delen met het bedrijfsleven en heeft daarom een aantal expertisecentra opgericht. Zodoende maken wij als expertisecentrum HRM&OB deel uit van een gemotiveerde gemeenschap van hoogleraren en onderzoekers die de relatie tussen wetenschap en praktijk wil versterken. Samen verleggen wij de grenzen van onze kennis, verbeteren ons onderwijs en zetten onze vakkundigheid in voor de optimalisering en toekomst van organisaties.

Expertisecentra

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde onderscheidt negen expertisecentra – clusters van wetenschappers/onderzoekers binnen een specifieke discipline. U kunt het expertisecentrum dat voor uw vraagstuk relevant is onderzoek laten verrichten voor uw organisatie. Of u kunt deelnemen aan langlopende onderzoeken. Door samen te werken met één of meer van onze expertisecentra, heeft u vanzelf toegang tot recent onderzoek, cursussen en congressen.

Dit zijn onze expertisecentra:

Laatst gewijzigd:27 februari 2024 15:29