Customer Insights Center (RUGCIC)
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC) Wat is het CIC?

Lid worden

Twijfel je hoe je het marketingbudget moet besteden? Doe je interessant onderzoek met klantdata, maar wil je weten of die modellen wel echt goed werken? Of ben je op zoek naar afstuderend talent? Dan ben je bij het CIC aan het goede adres.

Het CIC brengt de marketingkennis en kunde van studenten, onderzoekers en bedrijven samen. We gebruiken data science, best practices en wetenschappelijke onderzoeken om klanten volledig te begrijpen. Bovendien krijg je daarbij toegang tot onze online kennisbank en tot onze in-house sessies, waar genodigde leden kennis uitwisselen bij een bedrijf op locatie.

Door lid te worden van het CIC, krijg je toegang tot actuele kennis en ons waardevolle netwerk. Hieronder vind je een uitgebreid overzicht van onze lidmaatschappen, met alle voordelen voor basis- en premium leden. Aamelden als CIC-lid? Stuur een e-mail naar cic@rug.nl.

Basislidmaatschap
Voor jaarlijks 7.500 euro ex. btw ontvangt je bedrijf:
Premium lidmaatschap
Voor jaarlijks 15.000 euro ex. btw ontvangt je bedrijf additioneel bovenop het basis lidmaatschap:
Sponsoring
  • Toegang tot onze online kennisbank waarin colleges, whitepapers, publicaties en podcasts te vinden zijn over wetenschappelijke inzichten voor jouw organisatie. (deze is in ontwikkeling)
  • Whitepapers met de nieuwste inzichten op het gebied van Customer Insights.
  • Gratis deelname van marketing-, sales- en klantenservicemedewerkers aan onze interactieve inhouse sessies bij andere bedrijfsleden op kantoor.
  • Kennismaking met bijna afgestudeerde topstudenten als mogelijk interessante stagiairs.
  • Toegang tot de nieuwste wetenschappelijke publicaties van de vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen.
  • Toegang tot diverse MARUG- en andere activiteiten en congressen tegen gereduceerde tarieven.
  • Tot 10% korting op de medewerkerskosten bij het laten uitvoeren van wetenschappelijk onderzoek op maat.
  • Weergave van bedrijfsnaam en/of logo op de RUGCIC website en de rapportages.
  • Een jaarlijkse workshop voor jouw marketing en/of sales medewerkers over een Customer Insights thema naar keuze, op jouw eigen locatie.
  • Tot 50% korting op de medewerkerskosten bij het laten uitvoeren van een wetenschappelijk onderzoek of een kennistraining op maat.
  • De mogelijkheid om als lid van de Raad van Advies actief mee te denken over onderzoeksthema's en programma's waar premiumleden baat bij hebben.
  • De mogelijkheid om startersfuncties te delen onder alle studenten van de MSc Marketing Analytics en Data Science en de MSc Marketing Management van de RUG.
  • De mogelijkheid om te spreken op onze career day, waar je kennismaakt met geselecteerde topstudenten/

potentiële nieuwe medewerkers.

• 1x per jaar doen studenten van Business research & consulting onderzoek (kan vaker, tegen meerprijs)

Naast volledige lidmaatschappen is het ook mogelijk om RUGCIC events, podcasts of whitepapers te sponsoren. Kom onder de aandacht bij onze 20 corporate bedrijfsleden en verbind je aan de Rijksuniversiteit Groningen. Interesse? Neem contact op via cic@rug.nl.

Laatst gewijzigd:27 juli 2023 15:06