Skip to ContentSkip to Navigation
Customer Insights Center (RUGCIC)
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC) Events

Seminars

decoratieve afbeelding
Prof. dr. Jenny van Doorn samen met Pepper

9 november 2023: AI in Actie: Van Theorie naar Praktijk: Ontdek de synergie van mens en machine

In een tijdperk waarin AI de bedrijfswereld stormenderhand verovert, is het essentieel om op de hoogte te blijven van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen. Met trots kondigen we een bijzondere masterclass aan, speciaal voor onze gewaardeerde CIC-leden. Dit is een kleinschalige seminar, met niet meer dan 30 leden. De voertaal tijdens de sessie is Nederlands.

Sprekers:

Prof. dr. Jenny van Doorn, expert op het gebied synergie tussen mens en AI.

Freya Liemburg, directeur van het Customer Insights Center en sinds kort ook AI & ChatGPT trainer.

We hebben het voorrecht gehad om Prof. dr. Jenny van Doorn, een vooraanstaand expert in het veld en veelgevraagd spreker, te verwelkomen ondanks haar volle agenda. Ze gaat wetenschappelijke inzichten delen over de gevolgen van de samenwerking tussen mens en AI in organisaties die handvatten bieden voor de praktische inzet van AI ook in uw bedrijf. Tijdens de workshop over AI tools met Freya Liemburg gaan we in op praktische toepassingen van de nieuwste AI tools en hoe je hier zelf direct mee aan de slag kunt. Uiteraard worden hier ook de privacy overwegingen in meegenomen die de tools met zich meebrengen.

Locatie: De Zalen van Zeven, Bollenhofsestraat 138-A
3572 VT Utrecht

Programma

  • 12:30 - 13:00: Inloop en ontvangst. Een kans om te netwerken met collega-CIC-leden.
  • 13:00 - 13:15: Welkomstwoord door het Customer Insights Center over het belang en de relevantie van AI in het hedendaagse bedrijfsleven.
  • 13:15 - 14:15: Ai-human collaboratie in organisaties  door prof. dr. J. (Jenny) van Doorn.
  • 14:15 - 14:30: Korte pauze.
  • 14:30 - 15:30: ChatGPT en andere AI tools gebruiken om efficiënter te werken door Freya Liemburg.
  • 15:30 - 16:30: Afsluitende netwerkborrel met hapjes en drankjes.

Ons doel voor deze sessie is om je in slechts twee uur volledig up-to-date te brengen over de nieuwste en nuttigste tools, en je te laten zien hoe je deze kunt gebruiken om je data-analyses te optimaliseren om uiteindelijk impact te maken in je organisatie.

Dit evenement belooft een verrijkende ervaring te worden, vol inzichten en kennisuitwisseling. Mis deze unieke kans niet en meld je nu aan!

Reserveer nu je plek. We hebben ruimte voor 30 deelnemers. Vol = vol. Schrijf je hier in.
Heb je nog vragen of zijn er onduidelijkheden over het programma? Laat het ons weten! 

Seminars CIC

Houd deze pagina in de gaten voor onze toekomstige seminars. Zodra hier meer over bekend is, kun je alle informatie over het seminar op deze pagina vinden. Een overzicht van onze seminars van de afgelopen vijf jaar zie je onderaan deze pagina.

Inschrijven

Niet-leden betalen €499,- excl. btw per persoon; alle klantgerelateerde medewerkers van RUGCIC bedrijfsleden kunnen onbeperkt gratis deelnemen.

Inschrijfprocedure

Via het volgende formulier kun jij je inschrijven: Inschrijfformulier. Direct na inschrijving ontvang je een mail van je inschrijving. Geen mail ontvangen? Stuur dan een mail naar cic rug.nl. Ook ontvang je een week voor het seminar nog een mail met een bevestiging van het seminar en informatie over het programma. De dag voor het seminar ontvang je de link indien je jezelf hebt opgegeven voor de livestream.

Eventuele pers wordt vriendelijk verzocht vooraf contact met ons op te nemen over de mogelijkheden voor deelname en interviews met onze topsprekers uit de wetenschap en de praktijk.

Alle toekomstige activiteiten en prijzen worden steeds onder voorbehoud vermeld. In geval van wijzigingen worden reeds ingeschreven deelnemers voorafgaand op de hoogte gesteld.

Vragen, suggesties, of moeite met het inschrijfformulier? Neem gerust even contact met ons op.


Eerdere RUGCIC seminars

22 november 2022

Purpose-driven marketing: hoe zetten groene koplopers hun klanten en concurrenten aan tot duurzamer gedrag?

Hybride seminar

Sprekers: Mark Wijsman (dagvoorzitter), Jan Willem Bolderdijk (RUGCIC), Isabelle Pasteuning-Cannoo (Brand Manager Vandebron), Roland Mees (Hoogleraar Practice of Business Ethics & Directeur Sustainable Finance bij ING), Bibianne Roetert (Marketing Manager Benelux Tony's Chocolonely)

19 mei 2022

When the cookie crumbles: marketing personalization in a privacy era

Hybride seminar

Sprekers: Lian de Boer (dagvoorzitter), Olav Lijnbach (Marketing Science Lead Benelux bij Meta (voorheen Facebook), Prof. dr. Jaap Wieringa en Gilian Ponte, RUGCIC, Prof. dr. Bernd Skiera (Goethe University Frankfurt)

18 november 2021

It's not the destination, it's the customer journey

Online seminar

Sprekers: Roderik van Grieken (Directeur Nederlands Debat Instituut), Roelof Hars (RUGCIC), Dr. Niels Holtrop (Maastricht University), Prof. Dr. Jaap Wieringa (RUGCIC), Thijs Urlings (Nederlandse Spoorwegen).

6 juli 2021

Werken aan een toekomst na COVID: Klantinzichten en klantcases

Hybride Seminar

Sprekers: Roderik van Grieken (Directeur Nederlands Debat Instituut), Bas Krijgsman (Event Insight), Dr. Ir. Maarten Gijsenberg (RUGCIC), Bijzonder hoogleraar Dr. Corine Noordhoff (RUGCIC & A.S. Watsons), Daan Roosegaarde (Roosegaarde).

27 oktober 2020

Artificial Intelligence: Van theorie naar praktijk.

Online Seminar
Sprekers: Professor Dr. Jaap Wieringa, Dr. Abhi Bhattacharya, Giuseppe Lacerenza (Slimmer AI), Michel van der List (Interpolis), Martijn Swierstra (Bierbrouwerij Martinus).

14 mei 2020

Dynamic Digital Pricing: wat als we onze online prijzen optimaal aanpassen aan de klant?

Engelstalig online seminar
zonder evaluatiescores

14 november 2019

Nudging: met welke kleine clues verleid jij je klanten?

Rapportcijfer van de deelnemers: 8,4
Beste spreker: M. Wilms Floet (9,5)

16 mei 2019

Online zoekgedrag: wat zijn de grote veranderingen?

Rapportcijfer van de deelnemers: 8,6
Beste spreker: N. Peters (8,9)

8 november 2018

Attributie: welke contactkanalen leveren hoeveel inkomsten op?

Rapportcijfer van de deelnemers: 8,9
Beste spreker: D. Griemink (9,2)

24 mei 2018

Customer Insights uit Machine Learning

Prof. dr. J.E. Wieringa, RUGCIC, dr. J. van Doorn, RUGCIC, dr. J.T. Bouma, RUGCIC, E. Volkers, Randstad, J. van Gesink, EDM, R. Stegmann, EDM.

Rapportcijfer van de deelnemers: 9,0
Beste spreker: J. Wieringa (9,3)

Laatst gewijzigd:13 februari 2024 13:20