News archive
Articles about our researchers and new Customer Insights that can be applied to marketing practice regularly appear in popular media.

Here are just some of the interesting articles that have appeared in the popular press (Dutch):
Tip: if an article is small on your screen, click on it to enlarge it.
- Banken scoren laag op vertrouwen (Marketing online, 2015)
- Vertrouwensmonitor banken (Volledig rapport, 2015)
- How valuable are the Net Promoter Score and other metrics? (Service Leadership, 2015)
- Klant tevreden, maar vertrouwt hij de bank? (FD, 2015)
- Banken en klantrelaties: geen sprint maar marathon (NVB, 2015)
- Customer Engagement Era (Marketing Tribune, 2015)
- Facebook en OKcupid spelen met emoties (NRC, 2014)
- Een stip op de envelop wijst de weg (Leeuwarder Courant, 2014)
- Deurwaarder als stripfiguur (Leeuwarder Courant, 2014)
- De sleutel tot succes: betrokkenheid (Bloemisterij, 2014)
- Merkdenken staat onder druk (TvM, 2013)
- Voorspelling klantverlies snel achterhaald (Clou, 2013)
- Klant nu echt koning? (Management Scope, 2013)
- Digitale marketing: uitdagingen en oplossingen (Holland Marketing Review, 2013)
- Waarom neuromarketing? (Marketing Online, 2013)
- Neuromarketing: het brein en het marketingproces (Marketing Online, 2013)
- NPS, CES, SAT: there is no one best measure (Harvard Business Review, 2012)
- De beursgang van Facebook (RTL Z, 2012)
- Waarom reuzen sterven (TvM, 2012)
- Prijzenfestival (Telecommerce, 2012)
- Klant nog steeds kritisch op zijn bank (Telegraaf, juli 2011)
- Youp van 't Hek valt merken aan (Dagblad van het Noorden, oktober 2010)
- Jaap Wieringa bij beste NIMA-sprekers (NIMA, augustus 2010)
- Klantprestaties van Nederlandse banken (ESB, april 2010)
- Het nieuwe meten van klantprestaties (Tijdschrift voor Marketing, april 2010)
- Winnaars Customer Performance Awards 2010 (Adformatie, januari 2010)
- Nederlandse marketeers niet atypisch (Tijdschrift voor Marketing, december 2009)
- DSB scoort slecht onder klanten (Nu.nl, september 2009)
- Klanten geven DSB slechtste beoordeling (Elsevier, september 2009)
- DSB minst gewaardeerd bij grootbanken (Adformatie, september 2009)
- Waarom slagen of falen marketingprojecten (Markant, juni 2009)
- Uiterste houdbaarheidsdatum van kennis (Markant, maart 2009)
- Sales is king ( Management Team, februari 2009)
- Meer verdienen met minder kosten (Adforesult, september 2008)
- Klanten niet pamperen, maar wel slim in de watten leggen (Consigni, juni 2008)
- Gezocht: Monogame Consument m/v (Retailtrends, mei 2008)
- Waar staat de Marketingafdeling? (Tijdschrift voor Marketing, mei 2008)
- Wie luistert er nog naar de marketeer? (Intermediair, mei 2008)
- Klant stapt onverwacht op (Financieel Dagblad, mei 2008)
- Agis voorspelt vertrekgedrag klanten (Adforesult, april 2008)
- Hypotheekkantoren lijken allemaal op elkaar (InFinance, april 2008)
- Smurf werkt beter dan bonuskaart (Volkskrant, maart 2008)
- Marketing heeft twee P's verloren (Tijdschrift voor Marketing, oktober 2007)
- Marketeers verliezen hun invloed (Financieel Dagblad, oktober 2007)
- Succesfactoren van campagne-organisaties (Tijdschrift voor Marketing, april 2007)
- Bedrijfsleven boft met twee klantkenniscentra (Adforesult, maart 2007)
- Synergie tussen praktijk en wetenschap (Marketing Tribune, februari 2007)
- Customer Insights Center: wetenschappers zoeken de praktijk (Telecommerce, februari 2007)

Last modified: | 06 October 2016 6.29 p.m. |
View this page in: Nederlands