Medische Bibliotheek
UMCG
Medische Bibliotheek Publiceren

Week 19: Light-induced molecular rotation triggers on-demand release from liposomes

Open Access Publicatie van de Week
17 mei 2021
Open Access

PDF

Auteurs: Laı´s Ribovski, Qihui Zhou, Jiawen Chen, Ben L. Feringa, Patrick van Rijn, en Inge S. Zuhorn

In: Chem. Commun., 2020, 56, 8774; DOI: 10.1039/d0cc02499f

Affiliatie: Research Institute W.J. Kolff- Department of Biomedical Engineering

Rijn, dr. P. van

dr. P. (Patrick) van Rijn
Telefoon
icoontje ORCID
Altmetric
icoontje Plumx

Over Open Access Publicatie van de Week
De onderzoeksinstituten van het UMCG selecteren elke week een recente publicatie van auteurs verbonden aan het UMCG die open access gepubliceerd is. In samenwerking met de CMB worden deze publicaties uitgebreid gecommuniceerd.

Het initiatief wil benadrukken hoe belangrijk het open-access-publiceren is oor de zichtbaarheid van het onderzoek.

Laatst gewijzigd:14 september 2024 14:54