Skip to ContentSkip to Navigation
Universiteitsbibliotheek
Universiteitsbibliotheek Hulp Veelgestelde vragen Lenen

Boete / te laat

  • Wat moet ik betalen als ik te laat ben met inleveren?

    Boeken worden automatisch verlengd (maximaal 24x voor medewerkers / 12x voor studenten en overige leners), tenzij deze door een andere lener gereserveerd wordt. Lever je het boek niet in na afloop van de maximale leenperiode of in geval van een reservering, dan brengen wij de kosten voor vervanging in rekening. Meer informatie: Uitleentermijn, verlengen
  • Wat moet ik betalen als ik een boek kwijt ben?

    Als je een boek kwijt bent, betaal je standaard € 60,- vervangingskosten plus eventueel rappel- en administratiekosten. Indien je zelf een vervangend exemplaar kunt leveren, dan hoef je uiteraard niet de standaard-vervangingskosten te betalen. Bij vragen, neem s.v.p. contact op met de Servicebalie bibliotheek rug.nl of tel. 050 3635020

  • Hoe kan ik boete / vervangingskosten betalen?

    Boete / vervangingskosten kun je betalen aan de Servicebalie.
  • Ik krijg een herinnering/boete voor een boek dat ik al ingeleverd heb, hoe kan dat?

    Neem s.v.p. contact op met de Servicebalie: bibliotheek rug.nl of tel. 050 36 35020
  • Staat je vraag er niet bij?

    Vul dan het formulier Uw vraag in.
View this page in: English