Groningen Digital Business Centre
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Groningen Digital Business Centre Over GDBC

Tweede GDBC-event in DOT: komt u ook?

GDBC poster LP

Op dinsdag 13 november vindt het tweede GDBC-event plaats. Na de geslaagde opening op 3 april, hebben wij wederom een inspirerend programma voor u opgesteld. We nodigen u deze keer graag uit in DOT Groningen om de laatste ins en outs rondom Digital Business te ontvangen. De middag sluiten we af met een gezellige borrel.

Zet 13 november alvast in de agenda en meld u hier direct aan. Het aantal zitplaatsen is beperkt.

Wat: tweede GDBC-event
Datum & tijd: dinsdag 13 november van 14:30 tot 18:00 uur (inclusief afsluitende borrel)
Locatie: DOT Groningen

Meld uw organisatie, bedrijf of overheidsinstelling aan via dit formulier.

De aanmelding voor de RUG-medewerkers verloopt via dit formulier.

Studenten kunnen zich aanmelden via dit formulier.

Programma tweede GDBC-event

N.B. De parallelle sessies van 16:00 tot 16:45 uur worden gegeven in het Engels. De rest van het programma wordt in het Nederlands verzorgd.
Download de programmaflyer >>

Verslag tweede GDBC-event >>

14:30 uur

Ontvangst met koffie en thee/ Reception with coffee and tea

15:00 uur

Opening door dagvoorzitter Peter Verhoef (Directeur GDBC) en update over lopende zaken van het GDBC door Bas Baalmans (projectleider GDBC)/

Opening by chairman Peter Verhoef (Director GDBC) and update on current affairs of the GDBC by Bas Baalmans (project leader GDBC)

15:15 uur

Presentatie Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org en lid van de raad van advies GDBC. Onderwerp: ‘Toekomst van retail in het licht van digitalisering’/

Presentation Wijnand Jongen, CEO of Thuiswinkel.org and member of the advisory board GDBC. Subject: 'The future of retail in the light of digitization'

16:00 uur

Parallelle sessies (ENG):
A) Attribution modeling by P.K. Kannan (University of Maryland, USA) of
B) Digital Transformation by Thijs Broekhuizen en John Dong (RUG)/

Parallel sessions (ENG):
A) Attribution modeling by P.K. Kannan (University of Maryland, USA) with the topics to discuss “How to pick research topics?”, “Where do ideas come from?”, “How to develop a research stream?”, “How to involve companies in academic research?”
or
B) Digital Transformation by Thijs Broekhuizen and John Dong (UG) with the topics to discuss
''Can you predict the advent of new digital business models?'', ''When should you digitize your business model?'', ''How to digitally transform your existing business model?''

16:45 uur

Presentatie Marcel Gerritsen, Rabobank Bedrijven, directeur Strategie & Innovatie Bedrijven. Onderwerp: 'Ondernemers helpen groeien: hoe doen we dat met data?' Als afsluiting ondertekening contract Rabobank – GDBC (Peter Scheij – Peter Verhoef)/

Presentation Marcel Gerritsen, Rabobank Companies, Executive VP, Director Strategy & Innovation. Subject: ' Help entrepreneurs grow: how to do this with data?' At the end signing contract Rabobank – GDBC (Peter Scheij – Peter Verhoef)

17:30 uur

Afsluitende borrel/ Drinks & bites

Op de hoogte blijven van de GDBC-activiteiten? Houd ons dan in de gaten op Twitter en LinkedIn.

Laatst gewijzigd:04 maart 2020 09:45