Aletta Jacobs School of Public Health
Together for more healthy years
Aletta Jacobs School of Public Health Over ons

Onze waarden

Onze waarden vormen ‘het hart’ - het DNA – van de Aletta Jacobs School of Public Health. Ze leiden ons van vandaag naar een gezonder morgen en zijn leidend in alles wat we doen en niet doen. Dit zijn ze:

Bijzonder flexibel

In onze zoektocht naar meer gezonde jaren kennen we geen vaste weg van hier naar daar. We zijn als het ware nieuwsgierige ontdekkingsreizigers die zichzelf en anderen tijdens het proces overtuigen. Met vallen en opstaan en aandacht voor elkaar zijn we samen op weg naar ons gezamenlijke doel.

Een bevlogen beweging

We zijn geen organisatie, maar een collectief. Een groep mensen die op zoek is naar anderen van wie het hart ook sneller gaat kloppen als ze denken aan de dingen die we samen kunnen doen wat we allemaal kunnen bereiken. Samen zijn we een integrale beweging met een droom.

Een blijvend verschil

We gaan niet voor effectbejag. We willen op de lange termijn een blijvend, positief verschil maken. We zetten onze ontdekkingen om in nieuwe zekerheden, waarmee anderen–met of zonder ons– verder kunnen. Zo investeren we nú onze kennis en kunde in later.

Oprecht gezond

We worden wél – oprecht – gedreven door rechtvaardigheid. Maar rechtvaardigheid is niet altijd vanzelfsprekend. Daarom zetten we ons blijvend in voor gelijke kansen op een goede gezondheid voor iedereen. Ook– en vooral–als dat betekent dat we daarvoor soms de regels moeten verbuigen. Gelijke kansen komen immers altijd vanrechts en hebben dus voorrang.

Ieder z’n gave

We kunnen ons doel niet bereiken zonder alle verschillende talenten van mensen die – samen met onsen op basis van gelijkwaardigheid–hun unieke bijdrage leveren aan het gezamenlijke resultaat.

Dit is hoe we handelen en waaraan je ons kunt herkennen.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via aletta rug.nl.

Laatst gewijzigd:29 april 2019 13:18