Skip to ContentSkip to Navigation
Groningen Digital Business Centre
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Groningen Digital Business Centre

Thought Leadership conferentie in Groningen

23 maart 2018

Op 4, 5 en 6 april zal de eerste Thought Leadership conferentie over Digital Business Models plaatsvinden in Groningen. Met ondersteuning van het GDBC komen meer dan 40 academici uit Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Amerika en Singapore bijeen, aangevuld met een vijftal experts uit de praktijk.

Ze zullen zich gezamenlijk buigen over de volgende thema’s: de ontwikkeling van digitale businessmodellen en -strategieën, digitale uitdagingen, ethische aspecten en privacy, gebruik van digitale technologieën en de ontwikkeling van digitale productportfolio’s. Het doel is om 6 academische artikelen te produceren die de state-of-the-art bespreken op de genoemde thema’s. Daarnaast zullen de academici geprikkeld worden om oplossingen aan te dragen voor de digitale uitdagingen waar de praktijkexperts mee worstelen.

Meer lezen over de eerste internationale Thought Leadership conferentie over Digital Business Models >>

Laatst gewijzigd:05 februari 2020 15:01

Meer nieuws

  • 29 april 2024

    Sensor met gevoel

    In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...

  • 16 april 2024

    RUG ondertekent Barcelona Declaration on Open Research Information

    De Rijksuniversiteit Groningen heeft de Barcelona Declaration on Open Research Information (Verklaring Open Onderzoeksinformatie) officieel ondertekend. Dit wordt gezien als een grote stap richting verantwoordelijke onderzoeksbeoordeling en open...

  • 02 april 2024

    Vliegen op houtstof

    In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...