Universiteitsbibliotheek
Universiteitsbibliotheek Hulp Pure support Werken met Pure Content toevoegen aan Pure How to add research output

Toevoegen research output

Als je publicatie al wel in Pure staat, maar niet aan jou gekoppeld is, kunt je die publicatie claimen.

Als je publicatie nog niet opgenomen is, kun je deze op vier verschillende manieren toevoegen:

1. Import from online source (importeren uit een online bron)

.

Het is ook mogelijk automatisch zoeken op je onderzoeksoutput in een geselecteerd aantal online databases in te stellen.

2. Import from file (importeren uit bestand)

Een lijst met publicaties kan in Pure geïmporteerd worden in de formaten RIS, BibTeX or CERIF.

.

3. Create from template (handmatig toevoegen)

Handmatig een publicatie toevoegen. Ga voor meer informatie over welke template je moet kiezen naar de handleiding.

4. Deposit your article

Als je een (nieuw) artikel wilt toevoegen aan Pure, kun je ook de Deposit your article-knop gebruiken. Met name bij artikelen met meer dan 25 auteurs.

Laatst gewijzigd:25 januari 2024 14:46