Universiteitsbibliotheek
Universiteitsbibliotheek Hulp Pure support Werken met Pure Content toevoegen aan Pure How to add research output

Claim

Als je publicatie wel in Pure staat, maar nog niet in je publicatielijst wordt weergegeven, kun je binnen Pure op de publicatie zoeken en deze claimen als de uwe.

Door het filter My content te verwijderen, krijg je toegang tot alle content in Pure en kun je zoeken naar de content die je wilt indienen.

my content filter verwijderen
tandwielknop

Claim de publicatie door op de tandwielknop te klikken (beweeg de muis naar rechts) en Claim content te selecteren.

Geef, wanneer je onderzoeksoutput claimt, kort aan waarom je deze claimt. Zodra je naam is toegevoegd aan het gedeelte met auteurs van de publicatie, krijg je bericht en zal de content in je publicatielijst worden weergegeven.

Disclaim

Als je in je publicatielijst content aantreft die geen verband houdt met jou persoonlijk, of als je een dubbele publicatie aantreft, klik dan op de tandwielknop en selecteer Disclaim content. Geef, wanneer je onderzoeksoutput afwijst, kort aan waarom (bijv. “Niet van mij”).

Laatst gewijzigd:25 januari 2024 14:41