Universiteitsbibliotheek
Universiteitsbibliotheek Open access Nieuws

Terugblik: Celebrating Openness

17 januari 2022

Aan het begin van het nieuwe jaar blikken we terug op een van de hoogtepunten van 2021. Op 28 oktober 2021 organiseerden de Universiteitsbibliotheek Groningen (UB) en de Open Science Community Groningen (OSCG) het online evenement Celebrating Openness. Keynote-sprekers en RUG-onderzoekers verkenden de rol van open science in de geesteswetenschappen. De drie winnaars van de Open Research Award 2021 gaven lightening talks en een paneldiscussie ging in op de vraag hoe de universiteit open science-praktijken zou moeten erkennen en belonen.

Laatst gewijzigd:09 maart 2022 13:57