Centre for Public Health in Economics and Business

Doe de Healthwise-quiz tijdens de Healthy Ageing Week 2017

Datum:02 oktober 2017
Healthy Ageing Week 2017

Stralend honderd worden, is daar een recept voor? Healthwise nodigt u van harte uit om dit tijdens de Healthy Ageing Week van 7 t/m 15 oktober 2017 in Groningen te komen ontdekken.

Activiteiten tijdens de Healthy Ageing Week 2017
Tijdens de Healthy Ageing Week worden er in de Groninger binnenstad en in verschillende wijken demo's, experimenten, lezingen, workshops, exposities en proeverijen georganiseerd die helpen ontrafelen wat gezond is en wat niet. De Rijksuniversiteit Groningen organiseert deze week in samenwerking met onder andere het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) en Healthy Ageing Network Nothern Netherlands (HANNN).

Interactieve quiz van Healthwise
De Healthy Ageing Week begint met het Weekend van de Wetenschap op 7 en 8 oktober. Healthwise heeft speciaal voor de Healthy Ageing Week een interactieve quiz ontwikkeld, die laat zien hoe uw ogen u soms voor de gek kunnen houden. Krijg meer inzicht in hoe u onbewust gezonde en ongezonde keuzes maakt. Leuk voor zowel volwassenen als kinderen! We zijn op zaterdag 7 oktober met de quiz te vinden bij het UMCG Onderwijsinstituut.

Bent u ook bij de Healthy Ageing Week?

Meer informatie:
> Over de Healthy Ageing Week 2017