Onderzoek Gezondheidswetenschappen
University Medical Center Groningen

Symposium "Wetenschap, daar heb je wat aan" van de wetenschapswinkels

04 november 2014

Komende donderdag en vrijdag 6, 7 november organiseren de Groningse wetenschapswinkels het symposium ‘Wetenschap, daar heb je wat aan’. Tijdens dat symposium wordt ook de wetenschapswinkelprijs uitgereikt. Het project van Sanny Kappen “Mantelzorgers en mindfulness” van onze wetenschapswinkel is ook genomineerd! Voor meer informatie over dit project wordt verwezen naar het RUG persbericht. Voor het symposium zijn nog enkele plaatsen vrij, opgeven is nog mogelijk.

Laatst gewijzigd:09 februari 2023 09:32