Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Wendy Koolhaas promoveert 22 januari op duurzame inzetbaarheid oudere werknemers (Dutch)

17 januari 2014

"Oplossingsgerichte methodiek vergroot bewustzijn oudere werknemers over inzetbaarheid"

Op woensdag 22 januari om 11.00 uur promoveert Wendy Koolhaas in de Aula van het Academiegebouw met het proefschrift "Sustainable empoloyability of ageing workers. The development of an intervention". Wendy deed onderzoek naar duurzame inzetbaarheid van oudere werknemers en ontwikkelde een interventie om dit te bereiken: 'Gezond aan het werk (blijven)'. Haar promotoren zijn Jac van der Klink, Johan Groothoff en Sandra Brouwer.

Meer informatie hierover in het Persbericht UMCG promotieonderzoek Wendy Koolhaas. For English, see: Problem solving based Intervention increases awareness of employability among ageing workers.

Laatst gewijzigd:21 juli 2021 12:55