Over ons Faculty of Science and Engineering

Negen MSCA Doctoral Network subsidies voor FSE onderzoekers

23 april 2024

Negen onderzoekers van de Faculty of Science and Engineering (Rijksuniversiteit Groningen) hebben een Horizon Europe Marie Sklodowska Curie Doctoral Network subsidie ontvangen. Eén als coördinator en acht als partner. De onderzoeksprojecten zijn gefinancierd uit 42 inzendingen, waarmee het slagingspercentage van de Rijksuniversiteit Groningen 21% is tegenover 12% in de hele EU .

Met een Doctoral Network grant kan een consortium van universiteiten, onderzoeksinstituten en industriële partners een internationaal trainingsnetwerk opzetten voor het opleiden van promovendi.

Bekroonde onderzoekers zijn:

Laatst gewijzigd:24 april 2024 11:50