Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen

Inschrijving Herta Macht Scriptieprijs 2015 open

15 januari 2015
Hera Macht Scriptieprijs winnaar 2014: Aparna Kolar

Bij de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen wordt in 2015 voor de tiende maal de Herta Macht scriptieprijs uitgereikt om excellent en vernieuwend onderzoek op het niveau van de masteropleiding te stimuleren. De prijs, een geldbedrag van € 1000.- en een aandenken, wordt naar verwachting eind juni/begin juli 2015 uitgereikt in Groningen.

De Scriptieprijs is bedoeld voor jong talent in de Ruimtelijke Wetenschappen en heeft als doel het bevorderen van culturele aspecten in en maatschappelijke relevantie van de ruimtelijke wetenschappen. Deelname staat open voor elke masterstudent in Nederland. In aanmerking komen scripties/theses die niet ouder zijn dan 2 jaar en zijn beoordeeld met het cijfer 8 of hoger.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie, eerdere winnaars, aanmelden en het reglement op: www.rug.nl/frw/organization/lezingen-symposia/scriptieprijs/

Aanmelden

Vul het formulier op de website in, sla het op en mail het als bijlage naar: secr.cg-eg rug.nl

De deadline voor het inleveren van scripties is 23 maart 2015.

Laatst gewijzigd:26 februari 2020 09:40