Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons dr. E. (Evert) de Haan

dr. E. (Evert) de Haan

Universitair Hoofddocent

CV_Evert_de_Haan.pdf

Evert de Haan is universitair hoofddocent marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen. Daarvoor was hij universitair docent (junior professor) aan de Goethe Universiteit Frankfurt. In januari 2016 heeft Evert zijn PhD behaald aan de Rijksuniversiteit Groningen. Everts onderzoek beslaat zowel digitale marketing als klantenmanagement.

Huidige onderzoek van Evert focust zich op het gebruik van mobiele devices in de online customer journey, de effectiviteit van online adverteren, de consequenties van ad blocking en het gebruik van klantenmetrieken en andere marketingmetrieken om de klantenservice en het bedrijfsresultaat te verbeteren. Everts onderzoek is onder andere gepublicieerd in de  "Journal of Marketing", de "Journal of the Academy of Marketing Science", de "International Journal of Research in Marketing", de "Journal of Interactive Marketing", en de "Journal of Business Research"..

Evert is voorzitter van de EMAC Special Interest Group (SIG) over Digitale Marketing. Voor meer informatie en activiteiten bezoek de SIG's LinkedIn groep: www.sig-digitalmarketing.eu

Laatst gewijzigd:31 maart 2024 16:25