Skip to ContentSkip to Navigation
OnderzoekOnderzoek Faculteit der LetterenOnderzoeksinstitutenThe Groningen Research Institute for the Study of Culture (ICOG)Nieuws

Dr. Rahel Kunz (University of Lausanne) visits CIRR, 20-24 November

13 november 2017

Between 20-24 of November, Dr. Rahel Kunz, a senior lecturer at the University of Lausanne, will be visit the CIRR as part of the HTIR colloquium. Rahel works at the intersections of critical international political economy, international political theory, and postcolonial theory. Her main research interests are the governance of international migration, gender issues in migration and development, gender and security sector reform, and feminist, poststructuralist and postcolonial theories. See: http://www.rug.nl/research/icog/research/research-centres/centre-for-internatlonal-relations-research-/history-and-theory-of-international-relations/visiting-scholars

She will be giving a paper on 20 November, 17:00-19:00 (1313.0344) on ‘Thinking from and about borders: Decolonising gender knowledge in Nepal’ to which everyone is welcome to attend.

Laatst gewijzigd:14 november 2017 10:55

Meer nieuws

  • 20 november 2017

    Video: Religie en geweld

    In dit tweede deel van de videoreeks Mythbusting Religion & Conflict spreekt dr. Joram Tarusarira met Naomi O’Leary over religie, geweld en vrede. Joram Tarusarira werkt bij de Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap als assistent professor...

  • 15 november 2017

    RUG beste brede klassieke universiteit van Nederland

    Tien bacheloropleidingen aan de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) krijgen dit jaar van de Keuzegids Nederlandse Universiteiten het kwaliteitszegel Topopleiding. In de lijst van Beste Universiteiten staat de universiteit van het Noorden in de categorie...

  • 14 november 2017

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen maakt klanten loyaler

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) leidt tot loyalere klanten. De loyaliteit van klanten - gemeten aan het percentage dat na twee jaar nog steeds klant is - ligt 7% hoger bij bedrijven die in de ogen van hun klanten een grotere maatschappelijke...