Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Actueel Nieuws Nieuwsarchief

Han Warmelink

Han Warmelink was tot voor kort universitair hoofddocent bij de vakgroep Staatsrecht. Sinds 1986 was hij verbonden aan onze universiteit. Hij promoveerde op het onderwerp ‘Parlement en begroting’ en heeft daarnaast diverse nevenfuncties bekleed. 30 oktober was echter zijn laatste werkdag. Han is zowel voorgedragen door de Opleidingscommissie Rechtsgeleerdheid als door de Opleidingscommissie Juridische bestuurskunde. Beide opleidingscommissies noemen als motivatie het enthousiasme waarmee hij doceerde. Er wordt gestimuleerd om interactief mee te doen na te denken over de stof van de juridisch pittige vakken die hij doceerde. Hij brengt vaak op een heldere manier onverwachte en relevante verbanden naar voren tijdens werkgroepen. Het enthousiasme onder studenten over Han is zo groot dat ze van andere werkgroepen naar de werkgroepen van Han komen om van zijn onderwijs te genieten.

Han Warmelink
Laatst gewijzigd:21 januari 2016 11:26